1.415 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Daniella J
Daniella J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 37

Bayvantic - Frontline. Bayvantic - Frontline.

Det er ved at være tid til at vores hunde skal have deres næste omgang, men jeg er blevet lidt i tvivl om produktet. Vi har brugt Bayvantic, men jeg synes at det lader til at genere dem og de klør sig meget i nakken i flere dage efterfølgende. Er dette en normal bivirkning?

Hvad er dine erfaringer? og hvilket produkt vil du foretrække?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bayvantic - Frontline.
  • Daniella J
    Daniella J Tilmeldt:
    maj 2014

#2   28. maj 2014 Stine H: Ved du om det også kan bruges til hunde under 2 kg? smiley

• #5   28. maj 2014 Vi bruger advantage, det virker fint.

• #6   28. maj 2014 Vi bruger Frontline, har haft meget dårlig erfaring med Bayvantic, det gav vores hunde "forbrændinger" i nakken.

• #7   28. maj 2014 Ja det er en helt normal bivirkning af bayvantic. Så længe du ikke ser en hudreaktion, så skal du ikke være bekymret.
    jeg havde selv samme problem, jeg er lige gået over til prac-tic der har jeg ikke det problem, men den er ikke lige så effektiv mod flåter.

• #8   28. maj 2014 Jeg bruger Frontline Combo og er meget tilfreds.

• #9   28. maj 2014 Jeg bruger også frontline til Jack og det virker super her smiley

• #11   28. maj 2014 Jeg har lige prøvet de tygge tabletter fra dyrlægen, til begge mine. De har ingen bivirkninger og har ingen flåter fundet siden smiley

• #12   28. maj 2014 Der er osse de nye pipetter der hedder Prac-tic og lige nu er der 10% på dem hos alt til hund og kat... De skulle være rigtig godt,jeg har lige i dag givet mine to de sidst fra frontline og har nu tænkt mig og købe Prac-tic og prøve den

• #13   28. maj 2014 Får du fordelt det godt nok ud? Hudirritationer ses rigtig tit, hvis folk putter det for koncentreret på... Det skal fordeles ud over flere områder.

Hvis du er sikker på, at du fordeler det godt nok, ville jeg prøve advantage.

Frontline virker sjældent mod flåter mere (resistens). Prac-tic bider de stadig på ved, og kan nå at overføre smitte. Jeg pillede stadig dagligt flåter af mine, da jeg prøvede Prat-tic.

• #15   29. maj 2014 Ingen problemer hos os ved brug af Bayvantic - Super effektivt.
    Men det er meget vigtigt at det fordeles 4-5 steder henover hundens ryg fra nakke til halerod ellers kan du lave forbrændninger i huden.
    Det virkestof de putter i Frontline er for mildt og virker derfor sjældent optimalt.
    Ja her virker det så ikke.
    Her har vores så lige fået seresto halsbånd, som holder i 7-8 mdr

profilbillede
  • Daniella J
    Daniella J Tilmeldt:
    maj 2014

#17   7. jun 2014 Frontline er købt og givet i D. 4. Ingen bivirkninger er opdaget so far - og de var hos dyrlægen i går smiley

• #20   28. jul 2014 De hedder Bravecto, og gør at flåter og lopper dør hvis de bider dem. Mine har ingen flåter haft siden de fik dem. Og den ene var ellers flåtmagnet inden smiley

• #21   28. jul 2014 Daniella: Jeg håber så du bor i et af de få områder i landet hvor lopperne ikke er resistente over for Frontline ...

• #22   28. jul 2014 Jer, der skriver at Frontline virker godt - er det testet på et loppeangreb eller er det en konklusion I når frem til fordi hunden ikke FÅR lopper?

• #23   28. jul 2014 Om vinteren bor jeg i Rom, hvor vi deler have med en del "vilde" katte.
    Kommunen finansierer maden til dem og bliver den bliver omdelt af lokale "kattemødre".
    Kommunen står forøvrigt også for neutralisering af kattene, som så får klippet en lille bid af det venstre øre, men det er en anden historie smiley
    Men størstedelen af disse katte har lopper, og jo jeg har da også kortvarigt haft et par stykker med hjem.
    Men de har ikke levet længe.

• Daniella J
    Daniella J Tilmeldt:
    maj 2014

#24   1. aug 2014 smiley Sanne M.
    Jeg bor på gård i Rude skov i Holte. Jeg har boet her i 3 år og hverken hunde eller katte har haft lopper. Jeg har benyttet bayvantic og nu frontline, så den kan ikke være helt dårlig smiley

• #25   1. aug 2014 At man ikke får lopper når hunden er på Frontline betyder ikke at det virker.

Hunde får ikke pr. definition lopper, hvis de ikke får forebyggende behandling. Vi behandler udelukkende i sommerperioden for flåter - og vores hunde får ikke lopper.

• Daniella J
    Daniella J Tilmeldt:
    maj 2014

#26   1. aug 2014 Eftersom at jeg bor i en zone med stor risiko, og vi ikke har haft ét eneste tilfælde, så stoler jeg på at frontline virker - i hvert fald på mine dyr.

• #27   1. aug 2014 Jeg bruger frontline, og jo det virker fint også når der er lopper, har haft lopper i pensionen, alle hunde blev dryppet med frontline, resultat loppefrit på en lille uge;)

• #28   1. aug 2014 Brugte Frontline tidligere, men nu Bayvantic. Har ingen bivirkninger været, og vi bor tæt på skov og er tit i skoven.

• #29   1. aug 2014 Husk jer der bruger Advantage - det virker ikke mod flåter.

Frontline kan næsten ikke tåle at hunden bliver våd, så forringer det effekten voldsomt.

Bayvantic er farligt for katte, så er hund og kat i tæt kontakt kan der opstå voldsomme reaktioner hos katten.

• #30   1. aug 2014 Jeg kan huske dengang Frontline lige var kommet frem - da fandtes den ikke som pipette, den skulle sprayes på.

Lopperne faldt af med det samme - det var sindssygt effektivt. Man kunne simpelthen se det ske i minutterne efter hunden havde fået det på.
    Det var genialt - i forhold til Ex-Spot som dengang var det eneste alternativ og som var noget krads noget.

Det var dengang... Jeg tror man skal være glad, hvis man befinder sig i et område, hvor det stadig virker. Også selvom virkningen ikke kommer så prompte som den gjorde dengang.

Kommentér på:
Bayvantic - Frontline.

Annonce