328 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvad synes i? Hvad synes i?

Hej Hundegalleri

Idag så vi på en SBT til, en han på et år. Vi aftalte at mødes hjemme hos os da de gerne ville se hvor han evt skulle bo, se omgivelserne osv.
Annie og "batman" som han hedder lejede super godt, og der var intet ondt mellem dem.
Annie er nu 9½måned.
Vi skal nu vurdere om vi vil have ham.

Hvad synes i?

Søren

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad synes i?
  • #1   26. aug 2006 kan det ikke være lige meget hvad vi synes ?

det handler da mere om at finde ud af om racen passer til jer, og om i har tid til at træne endnu en hund. hvordan vil i få det til at fungere når tæven er i løbetid.

• #2   26. aug 2006 Syntes da nok det gælder mest hvad I syntes fremfor hvad vi andre syntes... hvis i syntes ja, så tag ham, hvis ikke så lad være... Følg jeres hjerte og være realistiske med om i kan give ham et godt liv...!

• #3   26. aug 2006 Ved I hvorfor han skal have et nyt hjem? Det kunne være interessant at vide.

Gitte

• #4   26. aug 2006 Tanja R -> Vi har en staff, vil aldrig have anden hund smiley

Rita -> Jeg vil gerne have ham, min kæreste er lidt i tvivl men mest fordi at hun helst vil have en lille hvalp hun kan leje mor med... tsk tsk

Gitte -> De har fået lejlighed hvor man ikke må have hund.

Det skal siges at han er Rigtig flot, dog lidt skilløjet, men eller super flot og glad.

Grunden til at jeg lavede dette topic var mere at høre om jeres mening om sådan noget. Det enelige svar bliver truffet mellem mig og min kæreste, men det gør jo ikke noget at høste lidt gratis erfaring fra andre smiley

• #5   26. aug 2006 Jeg vil gerne undgå hvalpe da det er et kæmpe arbejde det første stykke tid, hvilket jeg nok ikke får overskud til når jeg skal igang med mine studier. Min kæreste kan sagtens tage fri, men at have en bætte hvalp er jo næsten som at have en baby smiley forskellen er at hvalpen ikke går med ble.

Jo selvfølgelig er det bedst at sætte sit eget præg på hunden, men hvis man kan se på hunden at den er godt opdraget er det vel ok?

Kommentér på:
Hvad synes i?

Annonce