{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Loppekur {{forumTopicSubject}}

Hej kære hundeejere.

Er der andre der oplever at deres hund opfører sig underligt efter at have fået loppekur?
Vores kære yorkshire terrier løber rundt og kan slet ikke finde ro, han gider slet ikke lytte til os og virker meget mistroisk.

God aften!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loppekur
  • #1   14. maj 2014 Hvornår fik den kuren, og har fået samme type medicin før?

• #2   14. maj 2014 Han fik kuren for ca. en time siden, og ja det har han prøvet før hvor han reagerede på samme måde. Vi snakkede med dyrelægen om det, og hun sagde at det var fordi han var hvalp - men nu er han altså over et år og reagere stadig på samme måde...

• #3   14. maj 2014 Hvordan er huden der, hvor han får loppekuren?
    Nogle hunde, kan ikke tåle alle slags loppekure, så jeg tænker om det svier/er ubehageligt på huden?

• #4   14. maj 2014 Jeg ville holde øje, både med adfærd og evt. Hudforandringer i nakken. Uro er en kendt bivirkning ved mange af de præparater.
    Med adfærd tænker jeg på at det jo er en nervegift man bruger, og nogle hunde tåler de forskellige produkter forskelligt. Forsætter uroen eller bliver han konfus ville jeg ringe til dyrlægen..
    Og så ville jeg skifte til et andet produkt næste gang.

• #5   14. maj 2014 Han den lopper?

Jeg har fået fortalt at lopperne kan være mere aktive inden de dør, når kuren er begyndt at virke.

• #6   14. maj 2014 Jeg har altid brugt bayvantic, og de siger at det er normal at hunde reagere med til uro og kløe den første døgn efter behandling. Det skyldes at produktet fordeler sig over huden og det kan godt prikke lidt i huden. Men så længe der ikke kommer en hud reaktion, så bør du ikke være bekymret. Jeg er i gang med at teste den nye prac-tic og den klør min hund ikke af, men det skulle ikke være lige så god mod flåter. Men nu bliver den testet.

• #7   15. maj 2014 Min ene hund reagerede også kraftigt på loppemiddel, han ruller sig kæmper for at få det af og klør sig, nu har jeg så igår prøvet prac tic og der kom ingen reaktion fra ham, så det var helt rart, nu håber jeg så det virker mod flåter

Kommentér på:
Loppekur

Annonce