Mops, gammel og syg Mops, gammel og syg
Jeg skal passe en mops i næste uge. Jeg var henne for at sige hej og få ting afvide om dens mad og specielle ting om den igår. Der så jeg den haltede og havde noget sort ved poten som ejeren sagde de regnede med gik væk i næste uge når jeg skulle passe den. Hun sagde også den var 10 år og derfor gammel (ved de højst bliver 13-15 år)
De skal være væk fredag og weekend næste uge.
Men skal jeg være bange? For det er jeg? Hvad hedder det den har fået ved poten?
Han skal have en lille pille om dagen hvis det kan hjælpe frem til hvad det ved poten hedder
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.826
maj 2014
Jeg er bange for at jeg går ind i huset og ser ham livløs på gulvet.
Det er ikke stafylokokker, ikke vorte og ikke og heller ikke gigt. Hun sagde det var en slags sygdom og det gik over snart. Er bare bange for det ikke gør og han har dårlig imunforsvar også bliver ked af det når jeg kun er sammen med ham cirka 2 timer i alt. dvs. 40 minutter tre gange om dagen.
maj 2014
maj 2014
Hun er en helt normal lysebrun mops.
maj 2014
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 262
Jeg skal lige høre... Skal ovenstående sætning forstås, som at han skal være alene, hjemme hos sig selv, bortset fra 3 x gåture om dagen?
maj 2014
Men ja i alt vil jeg være der 3 timer om dagen han er gammel og kan ikke gå mere end 20 minutter så bagefter leger jeg og snakker lidt med ham:)
maj 2014
Han klarer det skam fint og kommer løbende når han hører der bliver låst op.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 262
Er der ikke mulighed for, at du kan bo der, mens du passer ham?
3 timers selskab om dagen er godt nok ikke meget... Slet ikke for en selskabshund.
maj 2014
Jeg er bestemt ikke fremmed.
Han virker til at have det meget godt.
Nu gør jeg bare mit job og hvad jeg har fået besked på af ejeren.
Nu er det ikke mere end en dag hvor han skal være alene de 4 timer blev det til.
Det kan desværre ikke gøres om nu.
maj 2014
Mops, gammel og syg