{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.916 visninger | Oprettet:

Prøv at læse dette ... {{forumTopicSubject}}

Dette er en kopi af en tekst fra NJD, fra en sag de var på i går.
Det er lige uploadet på FB.

Desværre fandt politiet på adressen, ud over de anmeldte dyr, også en MULIG ”listehund” med 11 hvalpe. Nu kørt væk og vi kender jo desværre nok deres skæbne.

NJD og politiet får sikkert skylden, da disse dyr ejes af en person, der har figureret i medierne og på sociale medier, som dyreven og en der redder af dyr, og som er ”fortaler” imod hundeloven. Derfor fornemmer jeg også allerede nu, at NJD og betjenten får skylden for det der skete med tæven og hvalpene i dag.
Især politiet får nok skylden, da betjenten på sagen, tidligere har fået skylden for mange listehundes skæbne. Selvfølgeligt ikke noget han har valgt, men han har jo et job der skal udføres og en lovgivning der skal overholdes.

MEN nu bliver jeg/NJD altså nødt til at sige STOP!!!

Hundeloven er nu SÅ gammel, at vi ikke længere kan beskylde foreninger eller politiet for aflivninger af hundene. NJD er STÆRKT STÆRKT imod hundeloven, MEN vi er nu STÆRKERE imod de mennesker, der fortsat avler på disse racer med fuld kendskab til risikoen. DET er DEM og dem alene, der nu er skyld i aflivninger af uskyldige hvalpe! Ikke NJD og IKKE politiet.

Kæmp endeligt videre med politikerne om at få loven ændret. Det gør NJD også. Indtil da bliver man altså nødt til at overholde den lovgivning der pt er gældende!

Jeg tænker som person der redder dyr, må det være frygteligt at stå netop i sådan en situation !
De kan ikke gøre noget smiley

Så burde folk da for pokker da snart holde op med at avle på de hunde for pokker smiley

Og gad vist *Hvem* denne kendte person er ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøv at læse dette ...
Kommentér på:
Prøv at læse dette ...

Annonce