{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Hvad mon hun fejler :-( {{forumTopicSubject}}

Nala har de sidste par dage været lidt sløv. Ikke noget voldsomt, hun spiser og drikker, og er også helt frisk på at lege, men hun er også begyndt at "hoste". Ved ikke hvad jeg skal kalde det, det lyder som reverse sneezing, men hun ligner en der skal til at kaste op, og kastede også op forleden. Hendes "hoste"/nyseanfald varer ca. 10 "sneezes", medmindre jeg nusser hende på brystet, så stopper hun efter bare et par gange. Jeg har en aftale med dyrlægen i morgen formiddag, og skal tage hendes temperatur her om lidt.
Derudover så skal jeg samle afføringsprøver i 3 dage, så hun kan blive tjekket for hjerte/lungeorm.
Hun har også spist græs en del dage, men jeg har ikke tænkt hun var dårlig, for hun har virket helt frisk, og har også fint været på en 4 timers gåtur i skoven sidste weekend, hvor der ikke var noget galt.
Tirsdag haltede hun meget kort på venstre bagben, men det så jeg kun lige i cirka 10 minutter og det har hun ikke gjort siden, og hun legede vildt med min anden hund i går.

Har I oplevet noget lignende med jeres hunde og hvad fejlede de?

Er godt nok bekymret for min lille trold, jeg håber ikke hun fejler noget alvorligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mon hun fejler :-(
Kommentér på:
Hvad mon hun fejler :-(

Annonce