{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

lykkelig slutning på en skrækkelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg havde fået parret min hjemmelavet smukke chihuahua pige smilla, og vi har glædet os sådan til at se hvad der kom fordi hun var af eget avl, hun fødte på dag 62, 4 smukke hvalpe 1 tricolour dreng, en tricolour pige, en black tan pige og en husky dreng uden problemer, dagene op til fødslen havde hun tynd mave og var lidt utilpas ( som jeg nu havde opfattet som at være helt normalt eftersom hendes temp. var faldet og hun så småt var begyndt på opblokningen, dagen efter hun havde født ville hun ikke rigtig gå og hun så sløj ud, jeg pakkede med det samme alle 4 hvalpe + mor ned i liften og kørte afsted til dyrlæge, dyrlægen kunne godt se hun havde lidt diarré og havde haft opkast hvilket hun synes var normalt efter en fødsel, hun havde også en smule forhøjet temperatur, hun blev mærket grundigt på og livmoderen føltes normal, dog havde hun ubehag ved berøring ved hendes livmoder så hun fik antibiotika, smertestillende, noget til at trække livmoderen sammen, kalk og væske, da kl blev 14 om eftermiddagen viste hun tegn på bedring da hun så småt begyndte at gå rundt i haven og tisse lidt, men da klokken blev ca. 17 døde hun fra mig og jeg var helt knust og det trækker stadig tårer, hun efterlod sig 4 smukke hvalpe, dog ville den tricoloure dreng ikke spise da han blev født og de efterfølgende dage var det op hver anden time og fodre hvalpe men drengen nægtede at spise så han blev 3 dage gammel så tabte han kampen, jeg var ked af det men jeg måtte koncentrere mig om de sidste 3. samme aften som min tæve fødte havde jeg lånt en ammetæve med hvalpe der var 10 dage ældre så derfor var det stadig op om suplere og lægge til osv. da hvalpene blev en uge gamle smuttede huskydrengen også fra mig, de sidste to tabte sig i vægt og tog på igen sådan kørte det op og ned hele tiden og jeg var helt derude hvor jeg var ved at give op, men gudskelov havde jeg en pige mere der også ventede sit første kuld og hun fødte 5 hvalpe på 1 t og 50 minutter, løbende under fødslen lagde jeg en af de små til da de var tørret i de håndklæder jeg havde brugt til at nuldre sine egne hvalpe med og hun tog flot imod de to nye og idag er hvalpene 21 dage gamle og trives og vokser super godt og det ser ud til at lykkedes,
billederne er en uge gamle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lykkelig slutning på en skrækkelig oplevelse
Kommentér på:
lykkelig slutning på en skrækkelig oplevelse

Annonce