{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

5kg hund vs irsk ulvehund {{forumTopicSubject}}

Ja vi har en irsk vovse her i byen, og jeg eeeeeelsker at glo på den, hver gang de går forbi på gaden.
Ville så gerne eje en, men det dur desværre ikke i det her hus..for mange trapper..

Nå men vi har som sagt ofte mødt den, dog på den anden side af vejen, og lady kigger altid over på den, men aldrig mødt den på tæt hold..før nu.

Vi går ved et grønt område, og ser på afstand at nogle står og snakker, da vi kommer tættere på ser jeg, at der ligger en irsk på græsset imellem dem.
Lady ser den ikke før vi passerer, og den irske drejer hovedet.
Lady stopper nysgerrigt op, og vi står med ca 1 m fra dem måske lidt mere.
Den irske kigger interesseret, ejer griner og siger, ja det er en bette en da, lady kigger stadig vældig nysgerrig, og så er det at den irske får et umiskendeligt udtryk i fjæset...hele hovedet udtrykker pludseligt et ret tydeligt "HEEEEEEEEJJJJJJ" og den rejser sig hurtigt i fulde højde, og lille lady havde vist ikke set det komme, for hun blev noget forskrækket over hvor stor den pludseligt blev haha smiley
Så hun endte med at stille sig med siden til, kigge ned og skråt til siden og lige lure ud af øjenkrogen på den, og stod ellers musestille....
Den irske? Den var glad smiley

Så jeg besluttede der at gå videre med lady, for det blev vist for stor en mundfuld for hende.

Men hold nu op, det fjæs den irske kom med..det var så tydeligt altså, og lady var helt med på det...indtil den så rejste sig hihi.
Hun har jo set den før i fuld højde, men på den anden side af vejen, så 1 m afstand kun, gør en del forskel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5kg hund vs irsk ulvehund
Kommentér på:
5kg hund vs irsk ulvehund

Annonce