DKK - udstillinger fra 2007 til nu. Data hjælp. {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogen der ligger inde med udstillingskataloger for DKKs internationale udstillinger de sidste år?
Jeg har i forbindelse med en racesymposium i Finland, lovet at indsamle data om min race Bolognese, til et større internationalt raceoverblik.
Jeg mangler hvor mange bologneser der gennemsnitlig e tilmeldt udstilinger i DKK.
Det er svært at regne ud..
eg har forsøgt via Hundewebs update, men synes virkelig ikke de data jeg får frem, passer med den virkelighed vi oplever der ude. Vi synes tit vi kun er 2-3 hunde, men når jeg kigger tallene er gennemsnittet typisk 4-6 hunde..
Så jeg er interesseret i hvis nogen vil kigge gamle udstillingskataloger igennem - gruppe 9 - bolognese, og give mig data på hvor mange hunde der i alt var tilmeldt en given international udstilling i officielle klasser. (altså uden hvalpe!)
Jeres input vil blive brugt som en back up tjek på om de data jeg har fået via hundeweb er helt i skoven...
Hvis nogen gider vil det blive værdsat!
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Og da det tar timer at tælle sammen, vil jeg gerne vide om dataen er ala den fra katalogerne, inden jeg evt. Tar det hele igen..
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
DKK - udstillinger fra 2007 til nu. Data hjælp.