{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det så svært? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette her.. Er nok bare mega frustreret..
Men hvorfor er det SÅ svært for nogle hundeejere at holde styr på deres hunde..

Idag fangede jeg en hund, som var løbet ind i min have, hoppet op i mit store skildpaddeanlæg og var godt i gang med at vende alle padderne på skjoldet (Hvilket de efter noget tid dør af), samt tygge i dem mm... Den ene skildpadde har fået tygget halen i stykker, samt de alle har fået hakker i deres ellers så flotte og velformede skjold, hvor der sidder nerver i. ØV ALTSÅ!

Det er bare så træls at der altid skal løbe løse hunde rundt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det så svært?
  • #1   18. apr 2014 Øv hvor er det træls, stakkels små padder smiley

• #2   18. apr 2014 Det er bare nederen når folk har hat styr på deres hunde! smiley
    Jeg håber at padderne har det godt, trods alt smiley

• #4   18. apr 2014 Desværre ved jeg ikke hvor hunden kommer fra. Den løb, så snart jeg råbte af den, for at få den til at give slip på en af padderne smiley

• #5   18. apr 2014 Er det muligt for dig at følge hunden/hundene hjem og give ejeren en verbal skideballe? Fandeme da ikke i orden at folks lorte kræ, kommer ind i din have og gennemsnasker dine skildpadder smiley

• #6   18. apr 2014 jeg ville rigtig gerne have løbet efter den, men den var væk på 0,5 smiley Og havde travlt med at vende padderne den rigtige vej igen... smiley

• #7   18. apr 2014 Hvis jeg var dig ville jeg finde ud af hvor den hund bor, ejerne skal betale hvis du tager til dyrlægen med skildpadderne.

• #8   18. apr 2014 Kommer heldigvis ikke til at skulle betale, da en ven, der er uddannet dyrlæge har kigget på dem. men jeg holder øjnene åbne, hvis nu ejeren kommer forbi huset på en luftetur. Så kommer jeg til at tale med ret store ord!

• #9   18. apr 2014 Håber for jer det var et uheld den var løs, så I ikke skal til at døje med en hund der får lov til at lufte sig selv... var det et uheld håber jeg hunden er hjemme igen og det at den var væk har givet dem skræk nok i livet til det ikke sker igen, var det ikke et uheld, så tænker jeg lidt grimt....

• #11   18. apr 2014 ihh du godeste smiley
    nej det er bare ikke i orden, stakkels skiller smiley
    var udsat for lidt det samme, for mange år siden at vores skidpadder holdt sommerferie i haveanlægget, en af de største, var blevet tygget så meget i stykker, at skjoldet var gnavet igennem, sådan for alvor.. føj det var grimt.
    mærkeligt nok så gik der kaniner ved siden af, men de var åbenbart ikke nær så spændende.
    Godt der ikke skete mere og pokkers ærgerligt, at du ikke ved hvor de hører til!

• #12   18. apr 2014 Åh, de stakkels skildpadder smiley Det er under al kritik! Og ja, du skal se om du kan finde frem til ejeren af hunden og enten tage en alvorlig snak med ham/hende/dem eller melde det til politiet.

Ejere uden styr på deres hunde er en pestilens og er til gene for andre omkring dem smiley Og når det så også går ud over uskyldige skildpadder, der bare ikke har en jordisk chance for at forsvare sig smiley Øv!

• #13   18. apr 2014 Stakkels skjoldepadder smiley Håber de alle er ok.
    Jeg kan godt forstå, at du havde mere travlt med at tilse dine skildpadder end at fange hunden. Håber du finder ud af, hvor den hører til og får talt med ejeren. Og ja, forhåbentligt var det et uheld, at den var stukket af, men ellers kan det da virkelig ikke være rigtigt, at man skal hegne sin have ind for at undgå udefrakommende. Det plejer at være omvendt. ØV!

• #14   18. apr 2014 Nøj jeg var blevet tosset -stakkels små padder altså smiley

Kan du evt finde frem til ejer af hunden (tænker: beskrivelse af hunden på FB osv -nogen i området må da vide hvem der har sådan en hund). Det burde da få lov at koste ejeren. Hvis ikke de ejer helt almindelig høflighed og pli, så må de da få at føle når pungen skal op af lommen. Eller som absolut minimum i hvert fald få passende besked på hvad deres søde lille Fido har lavet da den fik lov at rende frit omkring

• #15   18. apr 2014 Tænk hvis du ikke havde opdaget hunden smiley Håber de alle er okay, og at du finder frem til ejeren af hunden..

• #16   18. apr 2014 Nu ved jeg ikke hvor du bor - men i det område jeg bor , er der mange store rovfugle. Og når vores skildpadder er ude i sommerhalvåret , har vi altid trådnet over deres indhegning. Selv en kat kan gøre slem skade på en skildpadde.Go bedring med den.

• #17   18. apr 2014 Øv, stakkels padder.. smiley

• #18   18. apr 2014 Vi plejer også at have net over. Men da de først lige er vågnet op fra hi og kun har været ude i to dage, har vi ikke sat net på endnu. Det bliver fundet frem som det første i morgen!

Kommentér på:
Hvorfor er det så svært?

Annonce