762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Finde søskende til min hvalp ?? Finde søskende til min hvalp ??

Hej jeg vil rigtig gerne i kontakt med ejerne til min hvalps søskende smiley

Hvordan gør jeg?

Han er en Cocker spaniel på 15 uger, han er født den 28-12-13. Han er køb i løgstør, hos en privat avler, han er sort/hvid.
De var kun 3 i kuldet, 3 hanner, så jeg søger de to søskende. Det kunne være hyggeligt at snakke evt mødes og snakke hvordan det er gået med deres hvalpe, ikke mindst hvalpene kunne mødes til en leg.

Så hvis nogle kender nogle der har købt en søskende hvalp til min må i meget gerne sende en pb, så vidt ejeren selvfølgelig ønsker det smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finde søskende til min hvalp ??
  • #1   15. apr 2014 Hvis jeg var dig, ville jeg bare bede opdrætteren om at give din adresse/dit telefonnr. eller lign. videre til de andre, og fortælle dem, at du gerne vil have kontakt med dem:-)

• #2   15. apr 2014 jeg vil sig det samme som Lise-Lotte Nej hvor er din hvalp dejlig smiley

• #3   16. apr 2014 Hvis det er en privat opdrætter, der ikke er registreret nogen steder, så bliver det meget svært at finde søskende. Jeg taler meget med opdrætter til min voksne engelske cocker..og hun er også DKK opdrætter, så jeg ved hvor alle min hunds søskende er og hvordan de har det...samt samtlige slægtninge til min hund smiley Men tillykke med din hvalp.

• #4   16. apr 2014 DKK Cocker - hvorfor skulle det være svært, bare fordi det er en privat opdrætter?
    Typisk ved man vel, hvem man har solgt hvalpene til.
    Hvalpene er vel også blevet chippet, inden de blev solgt, og så burde man også dermed have adresserne på hvalpekøberne.

Kommentér på:
Finde søskende til min hvalp ??

Annonce