{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. oprettelse. af hund
  • #1   14. apr 2014 Oprettelse af emner i Galleri og marked på Hund

    Hunde der er ulovlige iflg. dansk lovgivning må ikke oprettes på HundeGalleri.dk.
    Der kan forekomme profiler med ulovlige hunderacer på HundeGalleri.dk, da de er oprettet før de iflg. loven blev gjort ulovlige at besidde.
    Al handel med ulovlige hunderacer samt krydsninger, hvori disse racer indgår, er ikke tilladt iflg. dansk lovgivning og dermed heller ikke på HundeGalleri.dk.
    De ulovlige racer er: Pitbull terrier, Tosa Inu, Kangal, Fila Brasileiro, Tornjak, Boerboel, Amerikansk staffordshire terrier, Dogo argentino, Amerikansk bulldog, Centralasiatisk ovtcharka, kaukasisk ovtcharka, Sarplaninac og Sydrussisk ovtcharka.


  • #2   14. apr 2014 Fordi amstaffen er blevet en ulovlig race herhjemme.
    Så uanset hvornår din dejlige vovse er fra, eller hvor meget amstaff der er i, så er det en ulovlig blanding og må derfor ikke oprettes på hg.
    Men du må gerne oprette den i et album, ligesom så mange andre herinde har været nødsaget til smiley

    Hov og ambullen er jo sådan set også ulovlig, så ja. Fotoalbum hvis du vil vise vovsen frem.


  • #3   14. apr 2014 Tak for svaret - det er bare surt efter som han er otte år nu.

    Go aften.


  • #5   14. apr 2014 Det må man ikke på grund af loven smiley

  • #6   14. apr 2014 Camilla - tak for svaret, det vil jeg prøve og gøre.

  • #7   14. apr 2014 Du kan oprette album under din profil - mit indhold - mine fotoalbum - opret album smiley

  • #8   14. apr 2014 Tak, er i fuld gang nu smiley

    Tak forhjælpen


  • #9   14. apr 2014 Jeg syntes det er for dårligt når hunden er 8 år at man ikke må oprette den

  • #10   14. apr 2014 Ja, det syntes jeg også - efter som han var her før forbudet smiley

  • #11   14. apr 2014 Reglerne er der nu engang, fordi dem bag citet ikke kan gå og kontrollere, hvilke der er lovlige, og hvilke der ikke er.

    Det er en af grundene til, at reglen er blevet lavet.

    Og det er da surt, at man ikke kan oprette sin hund, men på den anden side sagde man selv ja til reglerne, da man meldte sig ind.

    Jeg vil da gå ind og se vovse, når albummet er færdigt. smiley


  • #12   14. apr 2014 Ja, det er ret fjollet, at hunde fra før forbuddet, ikke må oprettes... Heldigvis er de stadig velkomne i fotoalbum! smiley

  • #13   14. apr 2014 Susanne - Ja det er selvfølgelig rigtigt - du skal være hjertelig velkommen smiley

    Einstein - Ja det er de - og er også i fuld krig med at finde de gode/fjollet billeder smiley


Kommentér på:
Spørgsmål ang. oprettelse. af hund

Annonce