Det startede med et par løbesko..... {{forumTopicSubject}}
Eller faktisk startede det med at jeg forvildede mig ind til noget løbe-expo (=en hal hvor man kunne købe løbeudstyr) i forbindelse med VM i halvmarton i København.
Jeg fik købt et par usædvanligt farvestrålende løbesko og har nu forsøgt at bruge dem nogle gange. Har også haft hundene med ude at løbe og har i den forbindelse fået brug for endnu mere udstyr
Har opdaget, at der er noget der hedder Cani cross, som er at løbe med hunden og kan se, at det bliver absolut nødvendigt for mig, at købe trækseler og elastikliner til hundene og løbebælte til mig.
Jeg har fundet et par firmaer i udlandet der sælger den slags og har skrevet lidt med www.non-stopdogwear.no og regner med at bestille noget udstyr fra dem. Desværre er det er norsk firma og Norge er udenfor eu, hvilket medfører noget told-betaling.
Jeg har tidligere haft et af deres jagthalsbånd (safe-halsbåndet i orange) og det var meget lækkert, vil gerne have et par nye, så derfor overvejer jeg alligevel at bestille i Norge.
Har også overvejet http://www.manmat.cz/ og http://www.zerodc.cz/
Nogen herinde der dyrker løb med hund og kender til danske butikker hvor man kan købe den slags?
Sig også gerne til, hvis du bor i Københavnsområdet og er med på noget fællesbestilling
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.472
Men vil gerne have noget hvor hunden kan trække mig, hvilket ikke bliver særlig rart med sådan et smalt bælte, som der er på mange af disse liner.
Har jo en klar forventning om at hundene også skal lave noget af arbejdet.
Vil også meget gerne prøve med vovserne foran mig på ski, men det kommer nok til at vente et par måneder
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Det fungere fint, og det er bestemt ikke ubehageligt, selvom mine lægger godt med træk i (slædehunde)
mar 2008
Terrieren kan trække en del, whippeten kan stort set ikke trække, men hun kan godt lide at løbe også i mit snegletempo
Ingen grund til at undskylde Rene, jeg kunne måske have gjort det lidt mere klart hvad jeg ville have.
mar 2008
Da hun kun vejer omkring 11 kg, er der selvfølgelig grænser for hvor meget træk der er i hende. Hun ligner ikke en der anstrenger sig.
Begge hunde er i fin form, de har masser af muskler, kommer regelmæssigt til kiropraktor og laver både styrke og balanceøvelser hver uge.
Vil spørge kiropraktoren hvad hun mener om løbetræningen næste gang vi skal derhen.
Skal måske også lige sige, at distancen indtil videre et omkring 3 km og der bliver langt fra løbet hele vejen.
mar 2008
Er dit råd så, at jeg lader hundene blive hjemme og holder mig til at løbe selv?
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.957
Det startede med et par løbesko.....