{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

kan i huske macho??? amstaff {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen kan i huske min sidste hvalp macho den var helt galt med??? nå vi solgte macho til nogen venner med hus have og to katte. og vi har været ude og besøge ham og det går rigtigt godt med ham og han er blevet mere rolig end de vi hvade ham, der var han jo helt sindsyg og dyrlægen bad os overveje at lade ham aflive... men nu er han os en god famile og to katte og går og passer på haven der ude.... så vi meget glade for han ikke blev aflivet selvom vi var tæt på.... nogen der måske ved om det kunne have noget at gøre med han var hos sin mor da han var sådan.... ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan i huske macho??? amstaff
  • #1   25. aug 2006 Det er da dejligt at høre!! En rigtig solskinshistorie.. Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål..
    Hvordan var han da, da I havde ham?

• #2   25. aug 2006 ...Og han levede lykkeligt ... til sines dages ende....

dejlig historie....

Lykke

• #3   25. aug 2006 han var sindsyg altså hvis jeg gik løb han ind i døren nogen gangen og når jeg kom hjem sprang han på mig rigtigt og hvis du bare rørte ved ham gik han helt amok.... og han prøvede og true sig til mad og nogen gangen vågnede jeg ved at han angrib mig eller kæresten mens vi sov... og han skambed de andre hvalpe vi havde allerede fra fire uger, (TRE KILO FORSKEL DER, PÅ HAM OG DE ANDRE) og da han blev otte uger var det helt sindsygt der var ingenting at gøre... men nu er det helt anderleds med ham heldigvis

• #4   25. aug 2006 14 uger nu og vejer 13,3 han er en stor buller nu

• #5   25. aug 2006 Hold da op - han lød da til at være hunden fra helvede da i havde ham..
    Hvad i har gjort galt skal jeg ikke kunne sige, men et eller andet må i have gjort..

Hunden skal efter min mening være under vagtsomme øjne stadigvæk.. Jeg havde nok valgt en aflivning frem for en ny familie da det lyder som om dn hvalp var født ustabil..

Dejlig dejlig historie after all.. Håber virkelig den nye familie kan få en skøn hund ud af ham =)

Kommentér på:
kan i huske macho??? amstaff

Annonce