{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Pelspleje - blandingshund {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har for nyligt fået lille Irma, som er en græsk gadehund.

Hendes pels er lidt tynd i det - minder lidt om mine forældres cairn terriers, men slet ikke så kraftig.

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg bedst plejer hendes pels - hvilken slags børste skal jeg bruge, kan jeg klippe hende, skal hun trimmes (der hvor man ligesom hiver pelsen af..)

Hjææælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pelspleje - blandingshund
  • #1   8. apr 2014 hun ligner noget ruhåret gravhundeblanding noget. Jeg vikke børste hende med almindelig børste og kam og måske klippe hårene som kan genere hendes øjne. Ellers ville jeg nok ikke gøre noget endnu når hun ikke her længere eller tykkere pels.
    Noah er også en græsk lille bladning. Hans pels var også meget tynd da jeg fik ham men den blev dog tykkere da han fik noget bedre foder. Den blev lang og jeg reder den med en karte og klipper ham når han bliver for langhåret.

profilbillede
  • #2   8. apr 2014 jeg ville børste hende med en blød børste, og kommer der mange lange hår/strithår ville jeg trimme dem af .....

• #3   8. apr 2014 Jeg var i tvivl med Nala, og tog hende så med til en hundefrisør så hun kunne vejlede mig bedst muligt. Hun skulle trimmes og er blevet det lige siden smiley
    De fleste hundefrisører tager ikke noget for en samtale om en snak om hvad der er bedst smiley

Kommentér på:
Pelspleje - blandingshund

Annonce