{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Man er da en sur kælling..... {{forumTopicSubject}}

....fordi man beder nogle tage deres hunde i snor.

Min mor og jeg var ude at gå tur med Thomsen, i snor, i Østerådalen hvor man vel og mærke ikke må have løse hunde. På turen ser vi et par der kommer gående mod os med deres to hunde, vi går mod dem og tænker de nok tager deres hunde i snor. De kommer tættere på, stadig med løse hunde, jeg trækker Thomsen helt hen i siden af stien, for at undgå ballade med vores lille hidsigprop, mens de to løse hunde bevæger sig hen mod Thomsen. Min mor vælger så at sige at de skal tage deres hunde i snor, hvis de ikke kan styre dem og at man ikke må gå uden snor i Østerådalen. Kvinden svarer bare at de lærer jo ikke at gå løse hvis de er i snor og kalder min mor en sur kælling.

Så nu ved jeg at man er en sur kælling fordi man beder nogle tage deres hunde i snor smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man er da en sur kælling.....
  • #1   31. mar 2014 Ja de er sk selv nogle sure dumme kællinger Undskyld udtrykket men hader når nogen ikke kan forstår en brik Idioter smiley

  • #2   31. mar 2014 Så må jeg være den største sureste kælling i hele verden!
    For jeg gør det altid, og hvis folk ikke vil fjerne deres kræ når de kommer for tæt på, eller ejer endda er ude af syne, så skal jeg nok fjerne deres kræ. Og så vanker der skideballe til ejer bagefter.
    Jeg er efterhånden ligeglad. Der er så få der kan finde ud af at tage deres ansvar, og vise respekt, og jeg er træt af, at det skal gå ud over min hund, så min lunte er blevet lidt kort smiley


  • #4   31. mar 2014 Hvor er jeg glad for, at der her i byen (lille by) ikke er mange der lufter hund, og de der gør har stort set altid snor på. :o)

    Så det er heldigvis sjældent vi møder en fritspadserende hund. :o)


  • #9   31. mar 2014 Man er også en sur kælling, hvis man spørger om idioten med mega hunden der ligger mega lorte på fortovet, om han skal låne en pose. Men skal bare lukke røven og passe sig selv.

    Den sidste idiot er ikke født endnu smiley


  • #10   31. mar 2014 Der er simpelthen ALT for mange uansvarlige, grove, lovløse, hensynsløse idioter, der anskaffer sig hund og skider på andre hundeejere. Desværre....


Kommentér på:
Man er da en sur kælling.....

Annonce