266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Hundeleg Langeskov og omegn. Hundeleg Langeskov og omegn.

Hej I dejlige hundemennesker derude! smiley

Jeg har den her dejlige labrador blanding på 2 år, og han savner virkelig nogen andre hunde at lege med.
Han er en hanhund, som ikke er kastreret, så tæver skal ikke lige være i løbetid hvis vi skal ses smiley
Han er en slank hund, som vejer omkring 35-40 kg.

Andy er normalt en meget sød og glad hund, og plejer at kunne med alle slags hunde. Vi har kun mødt én hund han ikke brød sig om, og det var en speciel golden som var aggressiv og/eller usikker, og jeg tror det var det som gjorde at Andy reagerede, som han gjorde. (INGEN blev bidt, men der blev knurret, vist tænder og rejst børster.)
Dog kan Andy være MEGET voldsom i sin leg, så jeg håber at kunne finde nogen hunde i hans størrelse. smiley Da små/mindre hunde, ofte finder ham for voldsom, selvom han ikke gør noget smiley

Andy og jeg håber på at der er nogen derude som har lyst til at lege lidt smiley Jeg bor i Langeskov, men har egen bil og kommer gerne til fx Nyborg, Munkebo eller andre steder "i nærheden".

Mvh. Sanni og Andy smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hundeleg Langeskov og omegn.

Annonce