{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.087 visninger | Oprettet:

Hjælp til video overvågning af hundegård søges {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er ved at lave en hundegård og kunne rigtig godt tænke mig, at have sat et videokamera op, så jeg kan gå ind på et link på nettet/app på mobilen og se hvad min hund foretager sig, når jeg ikke er hjemme.

Er der nogen der har erfaringer med hvad jeg skal vælge? Det ville ikke gøre noget, hvis det ikke lige er det dyreste kamera smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til video overvågning af hundegård søges
  • #1   21. mar 2014 Prøv at kigge på http://jmlaaseservice.dk/videoovervagning-kamera-overvagning/ det øverste sæt med et kamera og skærm kan du sagtens gå på vi app der er gratis at downloade, og så er det faktisk et fin billedkvalitet. Du kan kontakte ham vi telefon eller mail og betale sættet og få det sendt hjem til dig selv. Det er super nem at sætte op, og installere. og du kan fint stole på ham, det er min kæreste. vi har selv sættet der hjemme der filmer vores hoveddør.

• #2   21. mar 2014 Harald Nyborg har et som et rigtig fint til netop dette. Vi har det selv smiley Det koter ca 1000 kr med så kan det også diverse ting.

• #3   21. mar 2014 nu er det ikke fordi det er min kæreste jeg siger det, men fordi jeg ved lidt om udstyret. Og du for en meget bedre kvalitet med abus sættet end det fra harald nyborg. Det kan godt betale sig at give lidt mere for det.

• #4   21. mar 2014 Sabrina
    Det kan gost være at billedkvaliteten osv er lidt bedre. Men det skal det også være til 2999. Går udfra at det er det kamera du mente. Vores kamera kan man sagtens se noget på. Kvaliteten er ikke så dårlig. Der kan ses både når der er lyst og når der er mørkt. Desuden kan kameraet også bruges udendørs og så kan det rotere rundt - dette kan igså gøres på mobilen hvis hunden er rendt den anden vej end kamerarey vendet. Og så koster det kun 1/3 af det du foreslog smiley

• Live E
    Live E Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #5   4. apr 2014 www.facebook.com/liveeasycam

SPAR 4600.-
    NYHED!!! 1299.- ekskl. moms
    Markedspris 5899.-
    Installation: 200.- ekskl. moms uanset hvor mange kamera.
    Kørsel til sjælland/Jylland - 499.- inkl. moms
    Depositum: 30 % af købsprisen.

32 gb. Micro Sd kort m. SD ADAPTER 100 kr. Ekskl. Moms

Nu er der mulighed for at se din butik, klinik, hjem når som helst og hvor som helst i VERDEN direkte fra din smartphone (Android/Iphones/OVI m.m.) med et enkelt klik MED GARANTI.

Super Dome Kamera i flot design med knivskarpt billedekvalitet
    Mulighed for at gemme billeder direkte på SD kort (op til 32 gb.)
    Video optagelse direkte på SD KORT (bevægelse sensor)
    Downloade clip/billeder direkte fra SD kort til din mobil.
    Nat vision: Super klare billeder når mørket falder på

Nem installation - Skal ikke rode m. dit internet - Trådløs forbindelse - SKAL IKKE have en statisk IP adresse. Din kode og brugernavn gemmes automatisk på appen, som du med et enkelt klik kan se området.

profilbillede
Kommentér på:
Hjælp til video overvågning af hundegård søges

Annonce