{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge Aabenraa
  • #1   21. mar 2014 Øh først skriver du, hvad man kan komme med af anbefalinger i Nordtyskland, og så skriver du, at Tyskland ikke kan komme på tale? Hvad mener du?

    Vi har pt. to dyrlæger. Det ene er Annika Carstensen i Sörup, Tyskland. Og det andet er Birgitte, som er den kørende dyrlæge i Broager, Danmark.


  • #2   21. mar 2014 Jeg bor ikke i Aabenraa, men tæt på. smiley
    Vi bruger enten Dyrelægerne i sønderborg/Graasten. http://www.dyrehospitalet.dk/

    Eller dyrlægerne i Harrislee. http://www.kleintierpraxis-harrislee.de/
    Alt efter situation, da priserne ofte er en DEL fra hinanden smiley


  • #4   21. mar 2014 Dyrlægerne i Harrislee har jeg også haft, og jeg kan kun sige, at det gør jeg aldrig igen.

    Det samme gælder dyrlægerne i Gråsten/Sønderborg.


  • #5   21. mar 2014 Susanne, må man spørge om hvorfor ikke? smiley
    Jeg har endnu ikke haft en dårlig oplevelse, men vil da meget gerne vide hvis der sker noget skidt smiley


  • #6   21. mar 2014 Jeg har fået en kat aflivet i Gråsten, og dyrlægen var stresset og rundt på gulvet. Hun knækkede nålen med giften, så det stod ud i hele lokalet og i hovedet på os. Så hun måtte have en ny sprøjte med gift.
    Og i stedet for at sikre sig, at katten var død, var hendes slutbemærkning til os, at vi skulle lade hende ligge hjemme et par timer, så vi var sikre på, at hun nu også var død.


    En anden kat skulle vi have kastereret i Sønderborg, og han havde kun den ene testikel nede. Da vi som aftalt kommer ud efter ham, er han ikke klar til afhentning, idet han ikke er vågen. Han er sprættet op med to lange snit i maven, da de ikke har kunne finde den testikel, der ikke var faldet ned, og de var endt op med at binde den af i stedet. Han var ikke blevet røntgenfotograferet men bare sprættet op. Han tog lang tid om at komme sig ovenpå den oplevelse, da han har lagt i narkose i rigtig mange timer.


    Dyrlægen i Harrislee er en helt anden snak. De har fået en dyrlæge ind, som i stedet for at behandle dyret, ser det som sin fornemste opgave at være efter ejeren. Vi har skændtes med hende mere end en gang, og hun ville ikke behandle vores katte, sådan som alle foreskrifter siger det.
    Hun behandlede blandt andet Max's pote, da han havde revet en negl af, hvor hun glemte at pakke noget bag hans ulveklo, da han blev forbundet, så ulvekloen nagede et stort hul under forbindingen, og troede at det var den klo, der var problemet.
    Desuden behandlede hun vores katte, hvor en afføringsprøve blev sendt på et laboratorium til undersøgelse. Svaret lå i 10 dage hos dem, og vi fik det kun, fordi vi spurgte til det, den sidste gang Max var dernede med sin pote. 10 dage hvor kattene kunne have været under behandling. Og den behandling de så valgte at give kattene, var ikke tilladt til katte og var kun til nogle af misserne, selvom det var noget, der smittede via kattebakken.



    NEJ TAK.


  • #7   21. mar 2014 Hold da fast, det lyder da helt vildt smiley

  • #8   21. mar 2014 Godt at der findes alternativer. smiley

  • #9   21. mar 2014 Susanne - "nordtyskland" = sønderjylland = en joke smiley derfor står nordtyskland i gåseøjne.

    Skåret ud i pap er det en god dyrlæge i nærheden eller i Aabenraa jeg søger.



  • #10   21. mar 2014 Jeg synes så, at det er dybt nedværdigende at kalde Sønderjylland for Nordtyskland, da Sønderjylland selv har valgt at være dansk, og om muligt er mere dansk end resten af Danmark. Og nej, jeg opfatter det absolut ikke som en joke. Det er fornærmende. smiley



  • #11   21. mar 2014 Jeg har både brugt KleintierPraxis i Harrislee - 12 ugers vaccination og tandtjek
    En dyrlæge i Leck (Tyskland) - Kastration og 1 års vaccination
    Dyrlæge Bille i Hokkerup - undersøgelse af pletter på maven (han mente Hårsækmider), og behandling for halv afrevet negl
    Tinglev Dyrehospital - pletter på maven (fund af Loppe, behandling derfor, derefter mulig Falsk Ringorm, de mener ikke Mider)..

    Tror jeg bliver hos Tinglev Dyrehospital..


  • #12   21. mar 2014 Jeg er helt enig med Susanne her! Sønderjylland er godt nok ikke tysk! Og det er direkte fornærmende at skrive som du gør! Det vil kunne skaffe dig en del uvenner så mit råd vil være stop den slags "Pjat" sjovt er det ikke!


  • #13   21. mar 2014 Vi bruger Rise/Hjarup Dyrehospital, som ligger lige uden for Aabenraa. Dem er vi glade for

  • #14   21. mar 2014 Mine forældre er glade for Rødekro Dyreklinik, der hører under Tinglev Dyrehospital smiley

Kommentér på:
Dyrlæge Aabenraa

Annonce