{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

hunde og katte {{forumTopicSubject}}

jeg har en tibetansk terrier og tænker nu lidt på at få en kat.
tibetaneren, jack, er 6 år og er meget venlig og meget kælesyg :).
han er som regel forsigtig når der er små børn eller hvalpe omkring ham. tror i han kan vænne sig til en kat og er der nogen der har erfaringer med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde og katte
  • #1   20. mar 2014 Kender du ikke nogen med katte som du så kunne besøge inden du selv anskaffer dig en Det ville jo være synd hvis de nu ikke kan sammen smiley

• #2   20. mar 2014 Det vil jeg tro..

Bare husk at du kan ricikere at katten stikker nåle i næsen på hunden, men så ved hunden også at sådan en kan gøre ondt smiley

• #3   20. mar 2014 Det vil jeg mene han kan, jeg vil anbefale du får en killing/kat der er vokset op med hund, og så skal du sørge for katten har et tilflugtsted hvor hunden ikke kan komme til smiley

• #4   20. mar 2014 Selvfølgelig kan den da det;)
    Jeg har lige haft en 6 år gammel d/s som aldrig har fået lov at hilse på en kat,ganske få timer med snor på og han gik roligt omkring dem;) det er meget få hunde som ikke lærer at omgås katte i løbet af kort tid;)

• #5   20. mar 2014 Silja har altid været meget vild omkring katte, indtil jeg anskaffede mig en sur gammel hunkat, den bed sig fast i Siljas næse, fordi Silja jokkede den på halen og ikke flyttede sig selvom hun hvæste og pev.. Der skete ingenting med Silja, og næsen blev undersøgt af en dyrlæge, men hun lærte at skulle hun være omkring katten skulle det altså være med listesko smiley

• #6   20. mar 2014 Helt sikkert kan han det. Selv hunde der jager fremmede katte , elsker den de har derhjemme (hvis de har en).

• #7   20. mar 2014 Sagtens... men jeg ville nok anskaffe mig en voksen kat, de er noget mere hårdføre end en bette killing.

Jeg har selv fået en voksen hund ind i min katteflok på dengang 6 katte, voksne katte ind til hund og en hvalp der var mindre end kattene ind i flokken på 5 katte - alt forløbet uden problemer.

Kommentér på:
hunde og katte

Annonce