{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bier
  • #1   11. mar 2014 Under normale omstændigheder er det ikke farligt for hunden at blive stukket. Men der kan vel, lige som hos mennesker, være tilfælde af allergi så det bliver MEGET farligt for vovsen. Lige som det kan lukke luftvejene hvis den bliver stukket i munden.

  • #2   11. mar 2014 Fubert Ja det var også det jeg tænkte Men hvordan får man hunden til at lade være med at hapse efter bier .Jeg kan sku ikke få noget lavet hvis jeg skal løbe efter hende hele tiden og sige nej nej smiley

  • #3   11. mar 2014 Det kan være meget farligt! Min den lille kan absolut ikke tåle det og han bobler op til dobbelstørrelse. Første og sidste gang var vi ved at miste ham.

  • #4   11. mar 2014 Camilla Ja det er også det jeg er bange for smiley

  • #5   11. mar 2014 Ja, jeg ville passe på med det. Kan du ikke lige give hende et sprøjt med vandslangen hver gang hun jagter bier? Så bliver det næppe sjovt mere smiley

  • #6   11. mar 2014 Jeg ved ikke hvordan du får hende til at lade være. Ud over det du allerede gør altså. Nemlig at sige NEJ og aflede når du ser det. Det er det der har virket her smiley

  • #7   11. mar 2014 Jo hvis det kan hjælpe For det er jo også synd hvis hun ikke kan være med i haven det elsker hun jo smiley

  • #9   11. mar 2014 Ja Smilla det er også det jeg er så bange for Jeg har desværre så mange krokus og det summer helt vildt med små bier Kunne den bare få en lille stik så den blev bange for dem ville det jo nok hjælpe smiley

  • #11   11. mar 2014 ØV Majbritt Så må jeg bare håbe at hun ikke er allergisk over for bi stik smiley

  • #12   11. mar 2014 Ja prøv det, det kan sagtens hjælpe, det gør det i hvert fald på mine når de æder mine potteplanter smiley

  • #13   11. mar 2014 Kan heller ikke rigtig komme på anden løsning end den TS selv er kommet med. Nej og afledning. Jeg er biavler og mine hunde er blevet stukket mange mange gange. Men synes det er meget forskelligt om de lærer at holde sig fra bierne eller ej selvom de bliver stukket og det gør avs. Begge har dog lært at holde sig ude fra bigården når vi kigger til bierne smiley Stormy reagere fuldstændigt tåbeligt på bier - altså hvis han møde en enlig bi - han gør fuldstændigt hysterisk af den og hapser efter den. Perle har fundet ud af at det bedst kan betale sig at ignorere dem og fordufte når hun møder en bi. Ingen af mine har dog heldigvis haft noget der bare ligner allergiske reaktioner og de hæver ikke engang op når de bliver stukket.

  • #14   11. mar 2014 Jeg ved ikke om min første tæve var blevet stukket hos opdrætter, for hun snappede efter fluer, men aldrig bier eller hvepse. Lia har lært at holde sig fra dem vha. "nej" hver eneste gang hun viste interesse. Alle mine katte har lært det ved at blive stukket en enkelt gang, heldigvis kun på kinden eller poten - aldrig inde i munden.

  • #15   11. mar 2014 Mange tak for svar alle sammen smiley

Kommentér på:
Bier

Annonce