{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe formodes stjålet i Nordjylland ....
  • #4   9. mar 2014 bliver også helt dårlig , stakkels hvalpe og mor hund ... ved godt det ikke har nogen betydning for det forfærdelige, men ville gerne vide hvor gamle de hvalpe er ...er de bare nogenlunde klar til at komme fra mor, eller er de helt små, for små og skades på andre måder end det der lige ligger i sagen som sådan...

    men måske de der læser hunde annoncer kan holde øje med om der kommer hvalpe af racen til salg den nærmeste tid ....



  • #5   9. mar 2014 Ja man skal sku passe på i dag alt kan stjæles selv hunde hvalpe hvor forfærdelig håber de bliver fanget smiley

  • #6   9. mar 2014 Hvor er det bare forfærdeligt smiley

    Og pisse hamrende provokerende at folk ikke fatter forskel på dit og mit! :@


  • #8   9. mar 2014 @ isabelle, ja det ville det også mig .... den der usikkerhed der ligger i "ikke at vide" uh det ville give ondt i maven og søvnløse nætter ( det tænker jeg så også om de der lige nu står og ikke ved hvor deres kære er, dem fra flyet i Malaysia) ....

    @ Team Diva, ja det er trist, og ved at det er lige forkert uanset hvad der stjæles, men det går ligesom mere ind når der er levende væsner involverede, det kan jeg slet ikke have ....

    Nå smutter lige en tur ud i det gode vejr .....


  • #9   9. mar 2014 puh, forfærdeligt smiley - det kunne være dem her: (link fjernet)

    I så fald er de i det mindste 8 uger nu...


Kommentér på:
Hvalpe formodes stjålet i Nordjylland ....

Annonce