{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Fluffy`s knude... {{forumTopicSubject}}

Jeg er så hidsig lige nu, Fluffy fik jo fjernet en knude for 3 uger siden og jeg fik der afvide af dyrlægen at det var kræft og den ville så blive sendt til et labratorie i England for at blive undersøgt nærmere, meningen var jeg skulle få svar i løbet af 1 uges tid, jeg har så flere gange ringet og rykket min dyrlæge for svar..

I sidste uge sendte de så en mail til labratoriet for at høre hvad der skete og igen i mandags da de stadig intet havde hørt.

Jeg bliver så ringet op af min dyrlæge her til aften og hun havde nu endelig fået fat i dem og så siger hun sku at de ALDRIG har modtaget hendes knude. Det vil sige den er blevet væk i posten... Nu ville de gå på posthuset i morgen og se om de kunne finde dem, ellers var der jo ikke noget at gøre ved det!!!!!!

Ikke noget at gøre ved det, jeg vil sku gerne vide hvilken type kræft min hund har haft og hvor slemt det er... Men nej det kan jeg sikkert ikke finde ud af nu, fordi det danske postvæsen ikke kan finde ud af at gøre deres arbejde ordenligt!!!!!!!!

Undskyld men jeg er så sur lige nu, havde det været en blodprøve ja så kunne man tage en ny men man kan jo ikke tage en ny prøve af en kræftknude der er blevet væk!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fluffy`s knude...
  • #1   24. aug 2006 kæft noget svineri

og hvor jeg føler med dig, selvfølgelig vil man vide hvad ens hund fejler

nadja, jeg håber at i finder den, selvom håbet er lille

kram til dig og Fluffy

• #2   24. aug 2006 Tak Janne, ja jeg blev sku sur da hun sagde det især da hun så bagefter sagde at hvis de ikke fandt den så var der jo ikke noget at gøre ved det...

• #3   24. aug 2006 Nej det synes jeg heller ikke, jeg kunne sætte mig ned og tude lige nu, min mor tog Gizmo med hjem her til aften for jeg var lidt fra den.. Så jeg har lige været ude med Fluffy i 1 time og hygge og lege lidt på marken og så skal vi ligge i arm og putte i nat!!!!

• #4   24. aug 2006 Nå jeg vil gå i seng og prøve og sove lidt nu... Skal selv på hospitalet og tjekkes for knogleskørhed i min ryg i morgen formiddag... Så det køre rigtig godt for os herhjemme lige nu!!!!! Undskyld men lige pt er det meget svært at være optimistisk...

• #5   24. aug 2006 nadja...akn din dyrlæge ikke ta en ny prøve, så man kan se om der er celleforandringer.....????
    ved ikke noget om hvordan man tester for kræft, men hvis den knude nu indeholder kræftceller...har hunden så ikke kræftceller andre steder i kroppen??? i lumferne feks.???

Lykke

• #6   24. aug 2006 Øv Nadja, det var sku da godt nok en dårlig besked at få og SÅ fustrerende ikke at kunne gøre andet end at vente og at håbe..

Jeg håber så at dit eget besøg hos din læge, viser noget godt for du er da ALT for ung til at skulle bøvle med knogleskørhed........åååh din stakkel, så meget møg lige nu at det KUN kan...... må og SKAL blive bedre nu.

Knus og kram til dig og Fluffy pigen.

• #7   24. aug 2006 undkskyld nadia, har de sendt fluffys knude med almindelig postdanmark??? så er det da heller ikke den skarpeste dyrlæge du har....... øv for søren:-)

• #8   24. aug 2006 Nej, hvor er det noget svineri, kan godt forstå at du er rasenden, også fordi du står med nogle spørgsmål...som er meget vigtige..føler med dig ...

• #9   24. aug 2006 Ja jeg ved ikke hvordan de har sendt det men de sagde at hvis de kunne finde den fra posthuset i dag ville de ringe og jeg har intet hørt...

Og ja det er noget lort med min ryg men den har jo været gal siden oktober sidste år..

• #10   24. aug 2006 nadja prøv evt selv at ringe til postdanmark og sig hvad det drejer sig om - hvis du er heldig er det nogle søde medarbejdere du får fat i....

Kommentér på:
Fluffy`s knude...

Annonce