{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Rigtig slem tæve. {{forumTopicSubject}}

Jeg har Qiwi, en dværg pincher blanding på snart 4 år, hun er "droningen" her hjemme, og ved hun bestemmer.
Hun har altid været lidt af et problem, men jeg har skubbet det lidt væk ved tanken om ja men hun er jo en lille hund, sådan er de jo bare...

Men nu er problemet simpelthen blevet så slemt, at hun altid er over de andre hunde, hun nærmeste provokere dem hele tiden, og føre sig frem over for dem. De må intet for hende, så er hun over dem med det samme. Det har efterhånden resuteret i en del ballade mellem hundene, hvor det virkelig har været alvor, og vi har måtte skille dem ad, og føre dem i hver deres rum ellers fare de over hinanden igen.

Står nu og ikke ved hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere, og har så dårlig samvitighed for ved det er min skyld hun er endt med at blive sådan, da jeg jo har ladet det ske, og ikke gjort noget i opløbet.
Men håber virkelig der er nogen der kan hjælpe med nogen gode råd, eller har prøvet det samme, så jeg kan prøve at gøre det godt igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtig slem tæve.
  • #1   8. mar 2014 I det tilfælde tror jeg det bedste er at en person med god forstand på hunde-adfærd kommer ud og ser hele situationen.

• #2   8. mar 2014 Hun har brug for at du viser hende vejen. Har hun manglet regler og konsekvens, så opfinder hun selv begge dele, og det er sandsynligvis det der er gået galt her. Jeg vil sige som KD at du skal have nogen ud og fortælle dig hvordan du bedst tackler det, og som kan hjælpe dig med ikke at falde i at det er synd for hende at der begynder at komme regler på. smiley

• #3   8. mar 2014 Ja vi er os selv begyndt at tænke en hunde-adfærd...

For det er så langt ude nu, at jeg ikke selv aner hvad jeg skal gøre... så ja der skal nok en ind udefra...

Kommentér på:
Rigtig slem tæve.

Annonce