{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

opfølgning på robin {{forumTopicSubject}}

hej
vi var ved dyre lægen med robin kl. 14 idag, en halv time inden var robin begyndt så småt at live op og gå lidt rundt igen og være lidt intereseret i at spise noget..
Vi tog til dyre lægen og han så på ham, robin har vist noget virus noget(dyrelægen viste ikke hva virus det var) men robin fik noget antibiotika og noget smerte stillende, og jeg har aldrig hørt en hvalp skrige så meget da han fik de to sprøjter, og han bed selvfølgeligt fordi han var så bange....

Jeg fik så noget "bio-lapis" til at putte i vandet som skulle hjælpe på hans afførring og så noget pasta som hedder "pro-kolin" som også sku hjælpe på den tynde mave...

Vi fik så besked på at han skal ha kogt grødris i 2 dages tid, eller indtil maven gik i orden.. og han må ikke få andet..

Hvis det ikke er gået i orden inden 2 dage med maven så sku jeg kontakte dyrelægen igen...

Det er meget svært at få i ham og han sover stadig rigtigt meget og vil overhovedet ikke selv spise...

suk.... jeg håber virkelig snart jeg kan se fremskridt... syns der har været noget med ham lige siden jeg fik ham...

suk suk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning på robin
  • #1   23. aug 2006 Han sover fordi han har brug for at samle kræfter - han er jo blevet drænet for energi imens han har været syg.

Men hvorfor lige kogt grødris? Min lab har også lige været syg, og han fik Hill's skånekost i stedet for havresuppe, som han ikke lige synes var det bedste i verden.

Håber han snart bliver frisk igen - medicinen vil i hvert fald slå virus'et ihjel, men det tager tid at komme til hægterne igen.

Stort hundeknus herfra

Gitte

• #2   23. aug 2006 Okay det er dejligt med lidt beroligende ord..
    Men kan det passe at han slet ikke skal have noget at spise, han har jo ikke spist en skid siden i forgårs smiley
    og kan jo ikke hælde flere litter grød i ham

Kommentér på:
opfølgning på robin

Annonce