{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Bur til transport/hjemmebrug {{forumTopicSubject}}

Heejsa smiley

Jeg har luret lidt på de hersens bure til transport når jeg skal have hund igen..
Kom til at tænke på, hvis det både skal bruges/stå i hjemmet og i bilen, hvilken en af dem ville i vælge. Til bilen er den der skrå bedst, men tænker om ikke den er dum i hjemmet, eller er den fin nok hvis buret er stort nok til at hunden uden problemer kan stå og op flade helt ud?

Skrå: http://engrosfoder.dk/pi/Bur_62x92x62cm_sort_2_d%C3%B8rs_23965_114.aspx

Lige: http://engrosfoder.dk/pi/Bur_60x45x53cm_sort_1_d%C3%B8rs_1_23960_114.aspx

Hvor mange af jer bruger bure i hjemmet?
Er jeres åbent og bruges som kurv/hule eller lukker i når hunden er alene?
Har før selv synes det var synd, at de var lukket inde. Men efter at jeg faldt over noget en dyrlæge havde skrevet, kom jeg til at tænke på at de måske ikke var så synd som jeg ellers havde syntes, hvis bare hunden får lov, at vende sig til det og er tryk ved det smiley

Men er lidt nysgerrig, så hvad er jeres mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur til transport/hjemmebrug
  • #1   5. mar 2014 Jegsyntes sagtens du kan bruge det skrå bur både inde og i bilen Jeg har bur til bilen som jeg også har stående i hjemmet Mit bur står altid open så hun selv kan gå ind og ud I det eneste tilfælde jeg lukker hende i buret er når der kommer gæster med hund der ikke kan med min den lille Og siger intet til det selv om der går en hund og kikker på hende smiley

  • #2   5. mar 2014 Skråt er helt sikkert ligeså fint som lige, det skal jo ikke være lukket i hjemmet alligevel smiley
    Men måske skal du overveje to? Evt. et billigt til hjemmet og et mere stabilt til bilen, jeg ved i hvert fald jeg aldrig ville gide slæbe buret ud i bilen, hver gang vi skulle køre - men nu har jeg heller ikke bil, så ikke et problem for mig smiley

    Jeg har et bur, det står ved min seng, Coco bruger det ikke ret meget, men når vi fx er på udstilling er det hendes helle og det fungerer super godt til det!


  • #3   5. mar 2014 Jeg bruger ikke bur derhjemme

  • #4   5. mar 2014 Så bliver det vist et skråt jeg skal have mig.

    A-S - nogle bruger lukker jo buret, når hunden er alene hjemme?
    På sigt vil jeg gerne have to, som du skriver. Men til at starte med må jeg vist nøjes med et enkelt , hehe smiley
    Grunden til, at jeg blandt andet gerne vil have det inde, er også for at den lille skal lære, at det er et rart sted af være, og ikke bare bliver proppet ind i det i bagagerummet i bilen første gang smiley


  • #5   5. mar 2014 Stine E: Jeg er dybt imod lukkede bure i mere end MAKS to timer, de færreste hunde er alene hjemme i maks to timer, ergo er jeg meget imod den brug af bur - derfor jeg skriver som jeg gør. smiley
    Jeg er klar over, det bliver mere end to timer, når man fx er på udstilling, men her tager man hunden ud og ind flere gange i løbet af dagen, og hunden (min hund i hvert fald) har simpelthen brug for det for at kunne sove i løbet af dagen.


  • #6   5. mar 2014 Hvis du har tænkt dig at bruge det til alene-hjemme skal det være meget meget større.
    Mærkeligt nok er der kun størrelseskrav på bokse for husdyr, disse burde også gælde kæledyr - tænk hvor ubehageligt det må være at være spærret inde i en kasse /boks hvor du bare kan stå og ligger i 7-8 timer om dagen.. Skrækkeligt efter min mening.. smiley


  • #7   5. mar 2014 A-S er enig med dig.Det er selv min holdning. Dog er den blevet ændret lidt efter jeg læste noget end dyrlæge havde skrevet. (dog ikke hvis der er tale om en hel dag) For nogle hunde er det mindre stressende. Men i de fleste situationer har hunden samme stress Nivea, I mens slipper ejer for ødelagte ting.. Der er det bestemt synd for hunden. Så synes jeg det er bedre at de har et rum der er deres når de er alene.
    Men jeg vil gerne bruge det inde, for at 'buret' bliver hyggeligt og ikke kommer til at føles ubehageligt/som en straf til senere brug, evt ved kørsel og udstillinger.



  • #8   5. mar 2014 Ja det burde der være, ligesom der også er ved heste! Det troede jeg faktisk der var ö

Kommentér på:
Bur til transport/hjemmebrug

Annonce