{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Andre der savner at have hund! :'( {{forumTopicSubject}}

Har nu levet uden hund i fire måneder og savnet efter en vovse er virkelig begyndt at melde sig hos mig!
Havde min vovse sammen med min ex-kæreste. Og som aftalen var, så var det ham der skulle beholde hunden hvis noget gik galt imellem os, hvilket det så også gjorde to år efter. Så ingen hund med til mig -.-'
I starten syntes jeg ikke det var så slemt uden en hund, blev faktisk lidt overrasket. Men nu kommer savnen... Drømmer om hunde stort set hver nat og får næsten 'hvalpekuller' hver gang jeg ser en hund! Næsten ligemeget race efterhånden XD
Er der også andre som lider af det samme savn som mig?
Der går desværre et år eller to før jeg får mulighed for at få min helt egen hund, både bolig og tidsmæssigt, men må hæfte mig med tålmodighed og kæle med alle de hunde jeg kan komme til smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der savner at have hund! :'(
  • #1   2. mar 2014 Jeg blev vovse-løs i November, da jeg sagde farvel til min bedst ven.
    Men for ikke så længe siden, fandt dette lille myr, vej til mit hjerte smiley Så jeg er ikke vovseløs mere, men det er lidt underligt med en ny hund!
    Jeg er glad for han er her smiley

Baby.

profilbillede
  • #2   2. mar 2014 Hvor er du heldig, kommer du ikke lige forbi med ham? smiley

• #3   2. mar 2014 Nix han er min smiley Og jeg vil ikke dele! smiley

• #4   2. mar 2014 Den danske -nej hvor er den skøn smiley

Jeg har kun været uden hund et par år efter jeg var flyttet hjemmefra og boede med en kæreste der havde slem astma og derfor ikke kunne have hund i huset. Der gik ikke lang tid fra vi flyttede fra hinanden til jeg fik hund smiley

Hvis ikek du har mulighed for selv at have hund pt, er der mon ike nogen i dit område der så kunne mangle en til at lufte/træne(aktivere e.l. ?

Sådan en kunne jeg helt vildt godt bruge. Jeg ville gerne afsted til træning med begge hunde, men al træning i mit område foregår på samme tid, samme dag, så kan kun gå med en. Er jo kun mig selv og har ikke lige formået at lære at være to steder på en gang endnu smiley

Så fandt eg en som dig der savnede hund, og gad gå med Reiki, villejeg da være helt vildt glad -så du må da ud at lede efter en hundeejer der gerne overlader dig hunden engang imellem smiley

• #5   2. mar 2014 Den danske. Jeg vidste slet ikke at du havde fået en lille ny siden alvin. Han er godt nok bedårende. SÅ lækker. Tillykke med ham smiley

• #6   2. mar 2014 Han har også kun været her et par uger smiley
    Tusind tak, han er ligeså bøllet, som han er lækker smiley smiley

• #7   2. mar 2014 Michelle...: Hvorfor bor du så langt væk XD
    Hænger 'annoncer' op en gang om måneden i de fleste supermarkeder i mit område om hundeluftning, træning og aktivering, men ingen har ringet endnu -.-'
    Den Danske: del del del smiley Ej kan godt forstå du ikke vil dele smiley

• #8   2. mar 2014 Lassie -der er ikke andet for end at du må flytte til Jylland smiley

Ej, mon ikke der findes andre derude lidt nærmere dig som kunne bruge en hånd engang imellem -u kan jo prøve at forhøre dig herinde smiley

For mig er det ikke et spørgsmål om at jeg nødvendigvis har brug for hjælp -men Reiki nyder da at være til træning, og var der nu en der kunne have glæde af det osse, ville det da være en fin løsning. Han blev da ikke overladt til hvem som helst, og sådan har de fleste hundeejere det nok, men hvis du får lavet opslaget så det fremgår tydeligt at du er et voksent ansvarligt menneske, kulle der a nok være nogen der kan bruge dig smiley

• #9   2. mar 2014 Det håber jeg ihvertfald smiley
    Flytter nok ikke lige til Jylland, så bliver turen til uddannelsesstedet en smule for lang smiley

• #11   2. mar 2014 Annika : Det er forfærdeligt at må sige farvel når de skal sove ind smiley Håber du finder en vovse til at fylde tomrummet!

Kommentér på:
Andre der savner at have hund! :'(

Annonce