{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

ihh stakkels reba {{forumTopicSubject}}

årh altså hvor er det svært at være lille hvalp og skal lærer en masse nye ting, især når man altså har forelsket sig i at ligge og tygge i grillhandsken vi bruger til at åbne brændeovnen med, denne grillhandske har simpelhent været alt for indbydne til at man kunne tage nej for gode varer, og selv da den er blevet lagt væk har lille reba fundet den frem og tygget den i stykker.
i formiddags ville jeg så prøve en ny taktik for hun har bidelegetøj og også det gode til at klø gummerne med, så denne handske er ikke nødvendig for hende, og vi ville godt at denne kunne ligge ved brandeovnen hvor vi skal bruge den og nogle gange bruge den hurtig.
min nye taktik var at drysse en let strøj peber ud over den, så den var uappetitlig, men ak ja min motorik og hullet i peberbøssen passede ikke lige sådan sammen, så en masse peber røg der ud på handsken, men jeg tænkte at lugten jo nok ville advare hende.
ak nej, pludselig kommer reba løbende kaster sig som en gal rundt på gulvet og fnyser, det var hurtigt at se hun havde peber i hele hovedet og det var ihvertfald ikke sjovt synes hun.
lidt må jeg jo forbarme mig over hende så vi måtte lige ud og skylde hovedet fri for peber, for den lille pjevs havde godtnok stukket hovedet helt ned i peberklatten inden hun havde indset at det med at gnave i grillhandsken måske ikke lige var den bedste ide.
jeg ved godt det er lidt kontroversielt, men problemet var lidt at hun kun gnavede i handsken når vi sov eller var ude af rummet, lige så snart vi holdte øje med hende var der intet.
men reba har nu lært det tror jeg grillhandsker er ikke tyggelegetøj selvom man kan hive fyldet ud af dem og de helt sikkert smager spændende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihh stakkels reba
Kommentér på:
ihh stakkels reba

Annonce