{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Tosset med creme?! {{forumTopicSubject}}

Vores dejlige lille Charlie er helt tosset med creme. Hver gang man har taget creme på benene - Han slikker på ens ben KONSTANT. Hvis vi får gæster med bare ben om sommeren - han slikker på deres ben KONSTANT. Han stopper ikke, ligemeget hvad.. Derudover kan han finde på at slikke på bøtterne med creme der står nederst på en hylde på badeværelset (der er som regel lukket derud til, så dette sker heldigvis sjældent) - Nogle der har samme problem og evt. ved hvad man kan gøre for at vænne ham af med den mani så man kan beholde sit creme på hænder og ben/fødder? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tosset med creme?!
  • #2   21. feb 2014 Den store her er også creme-o-man..

• #3   21. feb 2014 Walther elsker også når jeg har smurt hænderne ind smiley
    Men det skal være efter, for Walther er samtidig bange for tuben med creme, fordi han ikke ved om det er mig der skal have creme på, eller hans poter smiley

• #4   21. feb 2014 Også her :). Men King for ikke lov. Du må igang med at lære din hund at nej betyder nej.

• #6   21. feb 2014 Coco ville helt klart gøre det, hvis hun fik lov. Da hun var lille, slikkede hun på creme-ben, men nu er hun blevet større og forstår, at når man får et nej, så er det nej fra nu af og indtil, der kommer et ja smiley
    Så hun gør det ikke mere.

• #8   21. feb 2014 Mine elsker creme.... men de får et NEJ.... og så holder de op.....

Hvis jeg har tabt lidt talkum på gulvet / måtten i badeværelser..... så ruller og ruller Lasse sig rundt i det i flere minutter.... så han bliver helt støvet..... ha ha ha
    Men her er det creme og talkum med parfume-duft ... der foretrækkes.

Det er egentlig underligt..... for nogen hunde elsker at rulle sig i rådne dyr... og fugleklatter.... eller æder dem..... smiley

Mon vi lugter af døde dyr ( gennem hundens næse ), når vi selv tror vi dufter godt. .... smiley

• #9   21. feb 2014 Må vel bare lære ham at nej betyder nej.. selvom han ikke rigtig forstår det indtil videre :b evt. En god måde ar lære ham det på? Han kan godt nej komandoen hvis vi er ude og han tager noget i munden han ikke må.. men når det kommer til at slikke creme af, så er det som om det bare går ind af det ene øre og ud af det andet..

• #11   21. feb 2014 Vaks hader lugten af creme, parfume, tja.. alt. Så han tager afstand fra mig, LOL. Det er helt sjovt.

• #12   21. feb 2014 Taco elsker både creme, sæbe, shampoo, balsam og hvad der eller findes, men han får bare et nej så stopper han smiley

• #13   21. feb 2014 Det tip vil jeg helt klart prøve ?? mange tak for det ??

• #14   21. feb 2014 Ved så ikke lige hvor de ?? Kom fra smiley

Kommentér på:
Tosset med creme?!

Annonce