{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Hvilken race vil passe til ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt nysgerie på om der er en race der kan passe/nøjes med dette
2 gå ture
Den ene ca 1/2 time
Den anden ca 20 min
Og ellers tid i mini have
Øvning af trick ca 5-8 min og måske lidt fordrer søg eller foderboldt vær dag
Meget gerne udstillings egnet
Og meget gerne mindre hund altså ikke labradore størrelse
Meget vigtig at det er en elsker nus og kæl og som hviler i sig selv
Og som ikke løber på vægen hvis der ikke bliver trænet vær dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken race vil passe til ?
  • #1   15. feb 2014 Shih tzuen smiley

  • #2   15. feb 2014 Den har jeg også kigget rigtig meget på men er nervøs for at dens pels kræver mere en hvad jeg magter smiley

  • #3   15. feb 2014 Forresten det er også vigtig at den kan lære at være sammen med mindre børn (blebørn)
    Og at kunne lære at omgåes med en kat,


  • #4   15. feb 2014 Kan se jeg har fået oprettet denne tråd to gange sletter denne når det er muligt

  • #5   15. feb 2014 Vi har en pomeranian hvalp på 5 måneder og har stort set kun haft gode oplevelser med denne race smiley

  • #7   15. feb 2014 kan kun sige Bailey (som er min delehund) er rigtig god med børn i alle aldre smiley de har to børn som var 7 & ½-1 da de fik ham, og har en lille ny bæbs på vej (nu er de 10 & 4) og han er super god med dem. Hvis det bliver for meget for ham så fortrækker han sig bare og ligger sig for sig selv.
    Pelsen er egentlig nem at holde når de er hvalpe, Hugo (min den mindste på 5mdr) filtre ikke meget, kun lidt bag ørerne og omkring øjnene og det er kun fordi jeg ikke altid er lige god til at få tørret hans øjne (som regl pga. miskommunikation mellem kæresten og mig som tror den anden har gjort det) ellers er den overhovedet ikke svær at holde. Når de så bliver lidt større kan de klippes i hvalpe-/bamseklip hvis man ikke gider pelsen og hvis det er fordi den skal udstilles, skal den bare vænnes til at blive friseret, hvilket som regl er påbegyndt fra opdrætters side af smiley


Kommentér på:
Hvilken race vil passe til ?

Annonce