{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Hvilken race er det? :) {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke har helt styr på hvad alle de forskellige racer nu hedder inden for hunde, vil jeg høre om nogen af jer herinde kender en race som ville passe på en hund jeg har set? smiley
den var sort og mellem højde smiley den gik mig til lidt over knæene vil jeg tro smiley
men det der gjorde jeg ladge mærke til den var at den ligesom havde en lille løvemanke? smiley altså rundt om hovedet var der hår som en manke? smiley
er der en speciel race hund, eller er det bare tilfældigt?? smiley for den så rigtig sød ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken race er det? :)
  • #2   15. feb 2014 nej, mere glat, men helt blød smiley

• #4   15. feb 2014 ørene var spidse og oprejst, halen var lang også med længere hår smiley altså så det hænger lidt ned på halen smiley

• #6   15. feb 2014 det ligner lidt den første på bygningen, men ''manken'' er mere sepereret fra resten, altså sådan lidt som om det kun lige er så man kan se det rundt om hovedet, lidt som en ''ramme'' om hovedet på den? smiley

• #8   15. feb 2014 ja tænkte det også lidt, var are ikke sikker på om det nu var en race for sig selv smiley

• #12   15. feb 2014 det ligner lidt en schipperke men manken er stadig tyndere endnu, altså den er kun lige rundt om hovedet, ikke ned langs halsen, kun en lille fin ''manke'' som er under 2 cm tyk men ca. 5-7 cm lang, altså fra spidsen af hårende ind til hovedet smiley

• #14   15. feb 2014 det virkede ikke sådan, men det kan godt have været en hvalp måske smiley
    jeg må spørge ejer hvis jeg ser den igen smiley

• #18   15. feb 2014 den havde ikke halsbånd på, den vare inde i en lille have gård, så den havde ikke halsbånd eller sele på, men hører ejjeren næste gang jeg ser hende smiley
    tak for svar alle smiley

• #20   15. feb 2014 det skal jeeg nok smiley
    men ved ikke helt hvornår jeg ser ejer igen, men melder tilbage så snart jeg ved noget smiley

• #22   15. feb 2014 nej ikke puddel smiley
    det var mere en bygning som golden retriever, men lidt mere spinkel og mere glat i pelsen smiley

• #24   15. feb 2014 Jeg tænker en ung sort schæferhund måske? De kan også have ekstra pels omkring nakken og halsen. Og de unge hunde kan godt se lidt spøjse ud, når de skifter fra hvalpepels til almindelig pels. - men det er selvfølgelig et skud i tågen..

-men ellers så lyder det som en spøjs blanding..

• #25   15. feb 2014 Finsk lapphund?
    Tibetansk mastiff, som nogen nævner, har ikke spidse og oprejste ører og skulle gerne nå højere end til knæene... smiley

• #29   16. feb 2014 det ligner meget en sort schæfer med de billeder jeg fandt på google i hvert fald smiley
    og så var den nok heller ikke så gammel, det mener jeg også hun muligvis sagde fordi den nappede lidt, det er i hvert fald den af de racer der er foreslået der ligner aller mest smiley

Kommentér på:
Hvilken race er det? :)

Annonce