Tur til søen {{forumTopicSubject}}
Smarte mig tænkte at mig, knægten og hunden da skulle en tur ned til søen, nu vejret var så fint....
Først blev min bette bil til offroader (igen..) da vejen pludselig blev ret smattet, så vi gled lidt ud...til stor fornøjelse for knægten...så kommer vi til destinationen...og hund og barn sponser afsted og før jeg registerer det, da jeg piller ved kameraet pløjer ungen sig igennem vand vand og vand, så støvler og bukser blir gennemblødt...men det gør ifølge ham, ikke noget... Vandet er højt oppe, og området er total sjasket og oversvømmet... Men nu er vi herude, så vil ikke køre med det samme, så mig på samme måde, firspring gennem alt vandet, for at komme til en nogenlunde mindre våd plet og tage billeder...
Og solen forsvandt selvfølgelig, da vi kom derud...:(
Lady der ellers er lidt sippet med vand, sys det var en herlig tur og rendte gladelig ud efter pinde..
Så nu sidder vi trygt hjemme og får varmen igen, og skal til at lave laks i fad
Hvad har i lavet på jeres tur idag?
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
Vi har "bare" været på tur rundt om den lokale sø hvor Charlie tog en soppetur for at finde pinde og andet sjovt
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 269
Min kæreste tog den lange tur med Eddie i dag, og jeg ved faktisk ikke hvad de har lavet af ballade de to
Tur til søen