Fransk bulldog - mange spørgsmål !! {{forumTopicSubject}}
Heeeej alle
Jeg har en rigtig dejlig Frank bulldog på knap 7 mdr - han har døjet rigtig neget med kløe på hagen (så den blev rød) slikker meget poter og får en slags bylder omkring øjne - efter utallige besøg ved dyrelægen har vi fundet ud af det er nælde feber - kommer det i udbrud skal han have to piller .. (Som han fx faktisk lige har fået) vi aner ikke hvad han ikke kan tåle - det er noget med at prøve dig frem ., ved så at de KW ørerens dråber ikke er noget han skal have da han så får nælde feber - hvad det har udløst det idag. , aner jeg ikke han fik en pasta han kunne lege med og vi var ude at gå og kastede med bold (sådan en tennis bold som jeg har købt i petworld) måske det er en af de ting .. Men de piller plejer at virke ret hurtig
............Men er der nogle af jer som har råd i forhol til :
Når de slikker poter , hvad gør jeg lige ?? Pote voks eller ??
Han er begyndt at tisse inde om natten - samme sted , skærmene så det sted af , så nu skider han inde om natten os samme sted !! Har han ikke gjort før - han er jo renlig ! ( det skal siges at han i dagtimerne er i hundegård i køkkenet - hvor hans kurv også normalt er , pga han ødelagde skabe og dørkarme , og den gård fungere fint og han hverken tisser eller laver når han er der i dagtimerne )
Han lugter lidt ud af munden - hvad skal jeg gøre ?
Aner ikke om han har tabt de tænder han skal - fandt en nytårs aften men har ikke fundet andre tænder ?
Hvad renser i jeres hund øre med?
Ja det var vist de spørgsmål - håber nogle kan hjælpe
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
Det med at ikke at være renlig kan stykkes alderen. Der fiser en masse hormoner rundt i kroppen på ham lige nu. Kan han ikke sove i løbegården om natten?
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 81
Jo det kunne han egentlig godt , men syntes bare kun han skal være i den gård når vi ikke er hjemme pga. Han bider alt i stykker ellers ville han jo gå frit og ellers være sammen med os ..
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.209
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 868
Jeg vil anbefale dig, at finde et foder, hvor der er omkring 25% protein i. F.eks. denne her: http://www.healthfood24.com/de/Trockenfutter-fuer-Hunde/Ausgewachsene-Hunde/Wolfsblut-Hunters-Pride/Wolfsblut-Hunters-Pride-Trockenfutter-fuer-Hunde-mit-Fasan-Ente-und-Kaninchen-15-kg-
feb 2010
Hvad med kingsmore ?
feb 2014
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 868
Dyrlægerne ved bare ikke nok om ernæring generelt. Jeg bruger hende her, når jeg er i tvivl om noget angående foder. http://www.mypets.dk/shop/cms-Kontakt-MyPets.dk-og-Slagelse-HundeCenter.html Heidi er uddannet i ernæring til hund og kat.
feb 2010
feb 2010
Altså vil lige sige ... Ser jo ikke at han lider !! Han tager det på i vægt han skal , han leger og trives som han skal - han har bare nælde feber og nu røde poter - men en har sagt det kan være alt det salt fra vejene der gør poterne røde og trælse. ??
feb 2010
feb 2010
Ben som jeg skal fylde med hans foder og i fryseren og give ham det .. Og
Sørge for han ikke keder sig - han mener at grunden til conrad røde
Poter er salt fra vejen og kedsomhed ... Og seriøst siden jeg var ude ved ham
I søndags og lyttet til ham har conrad ikke slikker poter en eneste gang !!!!
Og han syntes ikke jeg skal give conrad piller mod nælde feber , men
Give det et døgn hvis han slår ud og se det an .. For de piller er ikke gode når der er binybarkamon i .. Så jeg vil prøve disse ting , indtil videre virker det sgu !
feb 2014
feb 2010
Fransk bulldog - mange spørgsmål !!