{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Ann O
Ann O
Tilmeldt:
29. jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Handel med polske hunde {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det dog være lovligt at tage til polen og hente hunde til Danmark, som ikke er gamle nok til at komme fra deres moder. Ikke nok med at de bliver købt for små penge i Polen og når de så kommer til Danmark blir de sat til salg for 7 til 8 tusinde kr mere end hvad de har kostet i indkøb. Man får fortalt i Danmark at hunden er gammel nok, men når ens egen dyrelæge ser på hunden, er den ofte kun 6 uger gammel og må ha modermælks erstatning. Hvad er det dog for mennesker der kalder sig for "dyrevenner" der gør sådan noget.
De mennesker tjener store SORTE penge på handel med de små stakkels hunde, det kan simpelthen ikke være rigtigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel med polske hunde
  • #1   22. aug 2006 ja vi andre undreos også

  • Ann O
    Ann O Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   22. aug 2006 Og det mest utrolige er, at nogen herinde gør sig ud for at være hundens bedste ven, og så gør de sådan noget mod de små stakler. De burde fandme meldes til www. Alle dyrs ret.dk og til told og skat.

  • #4   22. aug 2006 Synes det er et vigitgt emne at tage op! Vil bare lige være sikker på at der ikke er nogle der forveksler polskehunde.dk med den slags hundehandlere. Foreningen har helt andre formål, og giver de kære hunde en ny chance på deres internater. De hunde der bliver adopteret til DK er i næste alle tilfælde flere år gamle, og får et dejligt liv i DK :o) Bare så ingen tvivl hersker :o)

  • #5   22. aug 2006 Ja det ved jeg :oD Men ville være sikker på at ingen var i tvivl. I forbindelse med indsamling af hundeudstyr og tæpper til dem, har jeg nemlig stødt på nogle få der troede at vi samlede ind til hundehandlernes hunde.
    Nej polskehunde.dk gør en stor indsats, og jeg er glad for at flere allerede har henvendt i forbindelse med at Ida F og jeg endnu engang samler ind til dem


  • Ann O
    Ann O Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   23. aug 2006 En bekendt har netop li købt sådan en lille hund af en herinde på HG. Den er knap 7uger gammel, og de måtte til dyrelægen dagen efter med den, da den havde så tynd mave. Den hund gav de 5000kr for og vedkommende som solgte hunden sagde at fordi at hun kendte dem, fik de den til billige penge, for de ville blive sat til salg for 8500/9000kr til andre. Hunden er nu under dyrelæge behandling og kærlig pleje. Hvordan får vi stoppet det hundehandel med små hvalpe?

  • #7   23. aug 2006 citat Mark:
    Skrevet: 22-08-2006 20:04:20

    ja, Og som regel er det mennekser som sidder på deres hjemmesider og giver ALLE andre skylden, der er værst til at tjene på det.

    Ja, disse imbicile selvfede *biiib* findes også herinde !
    Glæder mig til at brugerne vågner (helt) op !

    Der er brådne kar alle steder... Også herinde !

    //Moster, der er godt harm !


  • #8   23. aug 2006 Lige en indskydelse til dette indlæg.

    Ann O:
    Hvordan kan det dog være lovligt at tage til polen og hente hunde til Danmark, som ikke er gamle nok til at komme fra deres moder.
    - Det er ikke lovligt, og hvis det bliver opdaget bliver det straffet, man kan så diskutere om strafferammen er i overensstemmelse med den forbrydelse man har begået, personligt mener jeg NEJ!

    Ann O:
    Hvad er det dog for mennesker der kalder sig for "dyrevenner" der gør sådan noget.
    - Jeg tror faktisk de er bedøvende ligeglade med, hvad de kalder sig og bliver kaldt for, da deres eneste formål er at tjene lettjente penge på stakkels hjælpeløse dyr.

    Og det kan ikke siges for tit, at hvis man ønsker at komme disse skruppelløse menneskers til livs bør man vælge sine hunde / dyr med omhu og vælge dem fra et velrennommeret sted.

    / Trine


  • Ann O
    Ann O Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   23. aug 2006 Hej Trine.
    Jamen så er det jo så nemt, så skal hun godt nok meldes med det samme, for hun har lige fornylig hentet to kuld hvalpe i Polen ( mops og chihua) som er annonceret til på www.dyrenettet.dk til 8500kr og 9000kr
    Utroligt at folk der gør sådanne ting, kan få lov til at blive her på HG.


  • #10   23. aug 2006 HVEM ER DET DER GØR DET HER PÅ HG?????????????????????????????????????????

  • Ann O
    Ann O Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   23. aug 2006 Hej Mette.

    Ja der er ikke noget jeg hellere ville end at fortælle hvem det er, men man må vist ikke udlevere nogen herinde med navn.............?

    Men prøv at se annoncerne på www.dyrenettet.dk hvor de sælges. Der er ingen tlf nr. på dem, og når man skriver til dem, svarer de tilbage at hvis man er interesseret i en hund, kan man mødes med dem på halvvejen. Man må ikke få afvide hvor de holder til med de stakler. De kommer med dem i en bil, hvor de små stakler står i papkasser i deres eget lort.


  • Ann O
    Ann O Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   23. aug 2006 Hej Mette.

    Der var ikke noget jeg hellere ville end at fortælle vidt og bredt om hvem det er, men det er vist ikke tilladt at udlevere nogen herinde........?

    Men prøv at se annoncerne på www.dyrenettet.dk. Man kan kun henvende sig pr. mail til dem, og når man skriver til dem, at man er interesseret i en af hundene, skriver de tilbage at man kan mødes med dem på halvvejen el. de kan komme med hunden. Man må ikke få oplyst hvor de holder alle de små stakler henne. De siger at hundene er 9 uger gammel men i virkeligheden er de kun 6 og 7 uger ifølge af en dyrelæge som har tilset en derfra. Vi må da være nogen som kan få lokket disse mennesker i en fælde, så dette svineri kan blive stoppet.


Kommentér på:
Handel med polske hunde

Annonce