{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Louise N
Louise N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Syg hund {{forumTopicSubject}}

Donna har opført jeg helt vildt anderledes det sidste døgn

Hun plejer at løbe i ring, slikke på alt og alle, kradse for at komme op. I dag har hun bare ligget. Har taget maden fra hende, og givet hende frisk vand i stedet, i tilfælde af det er mave der trænger til ro (set før ved hende)

Men hun er stadig lige sløv. Vil til dyrlægen med hende i morgen tidlig, men er nervøs for at gå i seng. Hun rømmer sig lidt, som om hun har ondt, men reagere ikke når jeg trykker på hende.

Nogen der har oplevet noget lignende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg hund
  • #1   29. jan 2014 Jep, det lyder som min rottweiler. Hun var ved dyrlæge i mandags, og har halsbetændelse for anden gang på 1½ år.. Kommer hver gang der er sne..

Men god bedring med hende og jeg håber din dyrlæge kan finde ud af hvad der er galt med din hund, så hun kan blive sig selv igen smiley

• Louise N
    Louise N Tilmeldt:
    maj 2012

#2   29. jan 2014 Puh, kunne være dejligt hvis det var det.
    Tak. smiley håber de tryller i morgen ved dyrlægen

• #3   29. jan 2014 Første gang var min hund ved dyrlæge en gang om dagen i en uge fordi hun ikke kunne tåle pencilinen jeg fik med hjem.. Puha det var en værre omgang og møgdyrt smiley Denne her gang kunne hun dog nøjes med to skud antibiotika og pencilin.. Men første gang var det godt nok også slemt med hende..
    Mon ikke de tryller ved dyrlægen i morgen smiley

• Louise N
    Louise N Tilmeldt:
    maj 2012

#4   29. jan 2014 Hehe vi er ramt af årlige møgdyre tandlægeregninger smiley Hvad man ikke gør for de små pus. smiley

Sygdom plejer at være yderst billigt ved siden af

• #5   29. jan 2014 Inden min hund var ved dyrlæge i mandags, havde min kæreste og jeg gået og snakket om det var underligt hun sidste havde været ved dyrlæge helt tilbage i oktober haha.. Meget normalt vi kommer der ca 1-2 gange om måneden smiley

• Louise N
    Louise N Tilmeldt:
    maj 2012

#6   29. jan 2014 Hehe ja det er bestemt ikke gratis smiley

• #7   29. jan 2014 Nej det ville være synd at sige smiley Men ja, hvad gør man ikke for de kære kræ smiley

Kommentér på:
Syg hund

Annonce