Foder/Sele/Halsbånd spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg har lige et par spørgsmål, og istedet for flere emner, spørger jeg bare i et
Først - Foder:
Hvis i skulle vælge mellem Essentials og Oliver's, hvilket ville i så foretrække, og hvorfor?
Sele:
Hvilken sele ville i anbefale til en dansk/svensk gårdhund hvalp, eller generelt hvalp?
Jeg har en Julius K9 sele til ham, men han har desværre ikke kropsform til den endnu, og den han har er en tynd nylon en, og jeg vil gerne have en robust sele der blir hvor den skal
Sidst - halsbånd:
Ja, jeg vil gerne have et halsbånd til Moe der ikke "graver" sig under pelsen og genere ved huden, men hvilke gør så ikke det?
De rundsyede? Er de gode til hvalpe, små hunde generelt?
Andre i vil anbefale?
Udover det kommer her lige to sniger spørgsmål:
Moe har en dårlig vane med at jagte sin hale samt gnave i hans ben så han små piver (lidt sær lyd), jeg tænker om det kan være pga. kedsomhed han gør det?
Eller søger han opmærksomhed?
Han gør det mest når jeg står og laver noget hvor jeg ikke lige kan kaste noget med ham nemlig :-s
Og hvad ville i vælge, potevoks eller PawZ for at beskytte fusserne mod salt på vejene?
Hvor jeg bor smider de nemlig MEGET salt, groft salt, og Moe sætte sig tit ind i snebunker og slikker sine poter, så jeg må gøre noget for at beskytte de små futter
Håber på nogle gode råd/forslag!
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
Vi bruger Essentiels til vores og er glade for det. Andet kan jeg ikke sige om det, da jeg ikke har brugt Olivers.
Jeg ville bruge en H-sele til en hvalp. Hunter har lave nogle udmærkede.
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 984
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Foder - det som kræet trives på. Hvad der ergodt til en hund er ikke nødvendigvis godt til en anden.
Da vi boede inde i byen havde mine gårdhunde sko på - paws ballonsko - pga simdssyg meget salt. De var trebenede uden. Nu er vi flyttet til en lille landsby og her salterdeheldig is slet ikke i samme grad
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 459
http://www.dogshop.dk/shop/ezydog-sele-sort-3699p.html -
Sele fordi jeg ikke vil gå med ham i halsbåndet, og han tænder helt af når han har snor på i halsbåndet
Mht Essentials vs. Oliver's spørger jeg hvilket der ud fra ingredienser osv. er bedst (måske dårligt formuleret i første indlæg, sorry), han får Essentials The Beginning nu, og virker okay glad for det, men har købt nogen prøveposer fra Oliver's, og han åd næsten min hånd da han skulle smage hihi
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.560
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
H sele ville jeg bruge, seler er i min optik bedst men sørg for at finde en der passer i størrelsen over det hele
Jeg har hørt at et tyndt rundsyet læderhalsbånd er ret skånsomt for pelsen.
feb 2011
feb 2011
feb 2011
feb 2011
Foder/Sele/Halsbånd spørgsmål :)