526 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Konvertering af video"
Video konvertering
Nogen der kender et program hvor jeg kan konvertere en 3GP fil til en fil der kan afspilles i windows movie maker? Har prøvet at google, men får ikke noget ud af det :S
Nogen der kender et program hvor jeg kan konvertere en 3GP fil til en fil der kan afspilles i windows movie maker? Har prøvet at google, men får ikke noget ud af det :S
Skrevet af: Camilla - nu med dober (og Puff) - 31. okt 2007
Konvertering af video-fil:(
Jeg er den lykkelige ejer af et nyt kamera,Panasonic Lumix DMC-FZ38. Det kan også optage video så det sku jo prøves. Så langt så godt:) Vil så lægge den nye video på HG men den kan ikke konvertere...
Jeg er den lykkelige ejer af et nyt kamera,Panasonic Lumix DMC-FZ38. Det kan også optage video så det sku jo prøves. Så langt så godt:) Vil så lægge den nye video på HG men den kan ikke konvertere...
Skrevet af: ***Pragtblanding***Nuga*** * - 3. jun 2010
Problemer med konvertering af video -
Er det kun mig eller er der andre, der har ventet MEGET længe på at få konverteret jeres videoer i dag?
Er det kun mig eller er der andre, der har ventet MEGET længe på at få konverteret jeres videoer i dag?
Skrevet af: Kaospiloterne Rex & Robert2 - 11. maj 2009
Spar penge på din forsikring
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Konvertering af video ?