{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Shih tzu - fornuftige opdrættere {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Mine forældre har længe overvejet at anskaffe sig en hund, og samtalen falder altid på shih tzu'en.

Min mor ønsker sig brændende at den skal være udpræget sort, og har forelsket sig i en tavleløs hvalp på gul og gratis.
Jeg prøver ikke at være belærende , men prøver at præge dem i retning af en hvalp efter testede forældre, med tavle. Efter sondring af markedet på DBA og GG koster de omkring 6000 - 7000 kr. Hvor de med tavle koster imellem 8000-10.000 kr.
For mig er valget rimelig åbenlyst.

Er der nogle der kender fornuftige opdrættere af denne race, hvor farven sort muligvis er at finde. Jeg prøver at overbevise dem om at sundhed trods alt er vigtigere end farve.

Hvad tjekkes der for udover PL?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shih tzu - fornuftige opdrættere
  • #1   23. jan 2014 Jeg kender ikke så mange opdrættere. Men Kennel Flindt venter hvalpe smiley
    Med deres sorte tæve smiley
    Så evt. Kontakt hende.
    http://www.hundegalleri.dk/bruger/103178-_kennel_flindt_


  • #2   23. jan 2014 Du kan læse mere om Shih Tzu og opdrættere her:

    www.shihtzudanmark.dk

    Du er også velkommen til at spørge


  • #3   23. jan 2014 bed din mor melde sig ind i gruppen "vores shih tzuér" på facebook, der er der rigtig mange både med hvalpe og ellers kan de sætte din mor i forbindelse med nogle med gode hvalpe og forældredyr :). der er pt. flere i de forskellige shih tzu grupper på facebook som har hvalpe også i sort og hvid smiley

  • #4   23. jan 2014 Google billeder af østeuropæiske hvalpefabrikker, og sig det er hvad man risikerer at støtte hvis man ryger i kløerne på en hundehandler.
    Og forklar dem måden at undgå derpå er at købe hos anerkendt opdrætter, eller som minimum at købe et sted hvor man følger opdrættet fra parringen allerede.
    Måden at falde i, er at handle billigt og finde en hvalp som er salgsklar via nettet..


  • #6   25. jan 2014 Mange tak for de fine ord om vores kennel og vores sorte tæve Raven smiley

    Hos os sætter vi STOR pris på sundhed og avler kun på hunde som er RD clear samt testet patella 00. Rd er en genetisk arvelig nyresygdom der ligger til racen men som mange desværre ikke tester for, hvilke vi syndes er forkert.
    Vores hunde er avlsgodkendte i DHL hvor de flere gange i året bliver udstillet og har klaret sig utrolig godt, bla med titlen bedst in show smiley

    Vi avler ikke på navlebrok eller ulveklør og går meget op i at de nye ejere kan følge deres hvalp fra starten. fødslen vil blive vist live samt der vil hver dag vises live fra hvalpe gården af de små så alle kan se vores forhold og følge sin hvalp smiley

    Er der nogen spørgsmål er i velkommen til at spørge og ellers kan i se vores hunde på min profil, vores hjemmeside eller vores facebook side smiley

    Vi venter hvalpe ca 15 marts mellem vores sorte tæve Raven og vores cream liver han Valentine smiley


Kommentér på:
Shih tzu - fornuftige opdrættere

Annonce