{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Q.A -
Q.A -
Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 8

Vari-kennel ultra hundeboks og flyrejse {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal have min schæfer med ud at flyve og har en hundeboks af navnet Vari-kennel ultra. Super fin boks men desværre uden hjul. Jeg har prøvet at Google men finder ikke svar på om modellen kan få fæstnet hjul? Erfaringer? Flyturen tager 3,5 time. Hvordan har jeres hund evt reageret på flyrejse og uroen og håndteringen i lufthavnen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vari-kennel ultra hundeboks og flyrejse
  • #2   22. jan 2014 Jeg er ikke helt med, hvorfor vil du have hjul på?

• #3   22. jan 2014 Jeg har fløjet med mine i vari kennel, og har ikke savnet hjul.
    Den passer fint på de bagagevogne de har i lufthavnene.
    Jeg har fløjet til og fra USA og på tværs af USA, uden at hunde har ladet sig mærke med det

• Q.A -
    Q.A - Tilmeldt:
    jul 2013

#4   22. jan 2014 Med hjul tænkte jeg det er lidt lettere at komme rundt i lufthavnen og holde styr på både hund og bagage. Har ikke kræfter til at løfte rundt på buret med min hund i:-) Modsat har jeg også hørt at hundene efter flyveturen kommer ind på transportbåndet sammen med vores bagage og så er det jo ikke fordelagtigt at der er hjul på..

• #5   22. jan 2014 Nej hundene kommer ikke på transportbåndet, De bliver bragt til bagage modtagelsen, men man skal selv køre dem gennem tolden.
    Mine hunde vejer mellem 45 og 55 kg. Det har ikke givet mig problemer, men har man en masse kufferter kan det selvfølgelig blive det

• Q.A -
    Q.A - Tilmeldt:
    jul 2013

#6   22. jan 2014 Ok housebuster. Tak for svarene. De giver god mening og beroliger mig:-)

Kommentér på:
Vari-kennel ultra hundeboks og flyrejse

Annonce