1.877 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

Jeg har spurgt før, men gør det lige igen. Jeg har spurgt før, men gør det lige igen.

Jeg er 36 år og ønsker mig noget så forfærdelig en hund og det har jeg gjort i mange år.
Manden min vil os gerne have hund, men han er så irriterende fornuftig og siger at vi ikke har tiden lige p.t. og han har jo i sidste ende nok ret smiley smiley

Nå men hvilken hund kunne passe ind i vores familie, HVIS nu det var at vi skulle ud og lede efter hvalp?

Vi er min mand og jeg....vi er begge midt trediverne og har begge fuldtidsarbejde. Vi har to børn på lidt over 3 og 4½, en dreng og en pige.
Vores hus er kæmpestort og det er haven også og så er den indhegnet.

Vi arbejder som skrevet fuldtid begge to, men lad os antage at jeg jobber mindre eller må tage vuffi med på job.

Jeg vil rigtig gerne gå til noget lydighed og agility.
Lange ture primært i weekenden med hund og børn.
Et par småture i hverdagen.
Med hvor vi skal hen, når muligt.

Manden vil gerne have en rottweiler, han har haft en tidligere.
Tror ikke han som sådan vil få tid til træning, andet end hjemme.

Jeg vil ikke en for stor hund, en ikke alt for gøende hund, ikke langhåret og en der kan koble af, sammen med os. Den skal heller ikke være for lille, så den bliver væk for os smiley

Jeg kan godt lide Cavaliens egenskaber, men bryder mig ikke om dens udseende og det er en lige så vigtig ting for mig, som det andet, ikke helt lige så vigtig, men dog vigtig.

Har forelsket mig i den Franske bulldog, men tør ikke pga. sygdomme og så har jeg mødt et par stykker og børnene er faktisk bange for dem....til trods for at de er vant til naboens mange labradore.

Kan godt lide (af udseende) hunde som en Parson Russel, Border Terrier og de der griffoner....tror dog ikke en terrier er noget for os og griffon belge ved jeg ikke om den bliver for lille og gøende for os.