1.382 visninger
|
Oprettet:
A38 til allergi hund? {{forumTopicSubject}}
Benson har allergi for husstøvmider og lagermider.
Han har de sidste par dage haft lidt hård mave, og tænker at a38 ville kunne hjælpe.
Umiddelbart kan jeg ikke se nogen grund til at han ikke må få det?
Tror da ikke der er noget korn i?
Hvad tænker i?
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.856
Hunde har en anden bakterieflora i maven end mennesker, og de har slet ikke samme fornøjelse at de bakterier fra yoghurt mv som vi mennesker har.
Prøv et produkt til dyr i stedet.
Allergihunde må kun fodres med én slags mad i den periode man undersøger hvad de er allergiske overfor. Det er meget sjældent korn, men i stedet de bestemt proteinkilde.
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 868
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Jeg har fået rådet med a38 mange gange! Også herinde fra, har bare ikke prøvet det efter han har fået konstateret allergi.
Og ja det er jeg klar over, han har trods alt haft allergi i over et år, det ville dog være rart hvis der var nogen med allergihund der havde prøvet det.
Og ud over dette så er han blevet testet, så jeg ved hvad han ikke kan tåle.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
Forskellen kan være, specielt hvis man snakker problemer med diarre, at der er en rest lactose i A38 og andre surmælksprodukter og det er ikke så fikst ved diarre.
Jeg selv foretrækker mere koncentrerede produkter, hvis hunden har besværligheder. Jeg ville købe Zoolac og bruge det i stedet.
Med hensyn til allergien - hvis ikke hunden er allergisk overfor noget i produktet, så er det ikke et problem.
Til den helt akutte situation ville jeg bruge olie i maden og få hunden til at drikke en masse.
A38 til allergi hund?