{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A38 til allergi hund?
  • #1   22. jan 2014 Hvorfor tror du a38 vil hjælpe?
    Hunde har en anden bakterieflora i maven end mennesker, og de har slet ikke samme fornøjelse at de bakterier fra yoghurt mv som vi mennesker har.
    Prøv et produkt til dyr i stedet.

Allergihunde må kun fodres med én slags mad i den periode man undersøger hvad de er allergiske overfor. Det er meget sjældent korn, men i stedet de bestemt proteinkilde.

• #2   22. jan 2014 Jeg har altid fået af vide, at man skal bruge Cultura til hunde.

• #3   22. jan 2014 Jeg har fået at vide hos min dyrlæge at det skulle man ikke gi sin hund Jeg har prøvet det samme da jeg lige havde fået Linka altså 9 uge Hvor jeg gav hende noget madolie Jeg kom nok til at give hende lidt for meget for hun havde tynd mave i ca 3 dage Så prøv med 2 tskf.

• #4   22. jan 2014 Malene: Hold da op en venlig tone du har?!
    Jeg har fået rådet med a38 mange gange! Også herinde fra, har bare ikke prøvet det efter han har fået konstateret allergi.
    Og ja det er jeg klar over, han har trods alt haft allergi i over et år, det ville dog være rart hvis der var nogen med allergihund der havde prøvet det.
    Og ud over dette så er han blevet testet, så jeg ved hvad han ikke kan tåle.

• #5   22. jan 2014 Mælkesyrebakterierne er fuldstændig de samme.

Forskellen kan være, specielt hvis man snakker problemer med diarre, at der er en rest lactose i A38 og andre surmælksprodukter og det er ikke så fikst ved diarre.

Jeg selv foretrækker mere koncentrerede produkter, hvis hunden har besværligheder. Jeg ville købe Zoolac og bruge det i stedet.

Med hensyn til allergien - hvis ikke hunden er allergisk overfor noget i produktet, så er det ikke et problem.

Til den helt akutte situation ville jeg bruge olie i maden og få hunden til at drikke en masse.

Kommentér på:
A38 til allergi hund?

Annonce