738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Forberedelse til baby Forberedelse til baby

Kæresten og jeg venter vores første barn i slut april, og vi søger derfor gode råd til at forberede vores Mastiff Bertha på babyens ankomst.

Bertha har ikke et voldsomt kendskab til småbørn, selvom hun dog har tilbragt nogle timer hist og her med os og min niece der dags dato er 11 måneder gammel.

Vi frygter en smule hendes størrelse, da hun selv tror, hun er meget lille og i øvrigt heller ikke er noget motorisk geni, men vi regner med, at det værste kan klares ved at lære hende at forholde sig roligt og lade baby være. når han ligger på et legetæppe og lignende.

Mopsen Tulle fungerer utrolig godt med selv helt små børn og er godt trænet i det.

Så byd gerne ind med en masse smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forberedelse til baby
  • #1   12. jan 2014 Jeg ved intet, jeg vil bare gratulere!! Tillykke!! smiley

• #2   12. jan 2014 En lille sidenote: Da Bertha så min niece første gang, da hun var knap 2 uger gammel, blev Bertha meget overrasket og småbange for den lille baby, lydene og lugten. Hun smågøede og flygtede men blev hurtig rolig og nysgerrig og fik snust godt til hende. I dag er der ikke noget, og hun er også rigtig glad for den lille, men det er jo også kun nogle time rad gangen, de opholder sig i samme rum...

• #3   12. jan 2014 Tak SImone :-)Vi glæder os også...

• #5   12. jan 2014 Tillykke. Har ikke nogen råd som sådan, men bare fortælle at herhjemme har vi været superglade for en kravlegård hvor vi kunne hæve bunden. Så kunne hunde kigge på baby og baby kunne ligge i fred uden at hundene overslikkede dem.

• #6   12. jan 2014 Forbered ved at lade hunden være med til at vaske babytøj, samle vuggen og gå ved siden af den tomme barnevogn. Dermed kendes alle nye bevægelser og udstyret dertil.
    Hør lyd-cd med babygråd.
    Så bruger i ventetiden fornuftigt.

Når baby er født, bringer far en stofble med babys duft hjem til hunden. Sådan kender hunden babys lugt allerede dør den møder baby. Og så er basis for det gode møde sat smiley

• #7   12. jan 2014 En kravlegård er en fin ting, så skulle hun da ikke sådan kunne "komme til" at lægge sig oven på baby smiley

Også et Tillykke herfra smiley

• #8   12. jan 2014 Ok.. Det regnede vi også med, var den bedste måde at introducere dem for hinanden.

Tina: Det er helt klart noget vi stærkt vil overveje at købe. Så kommer Bertha heller ikke til at træde på den lille smiley

• #9   12. jan 2014 Vi har tænkt os at gøre det meget ala det minion skriver når vi kommer hjem med vores søn til sommer. Inddrage ham så meget som muligt, det gør vi i forvejen til daglig. Han skal ikke føle at baby har overtaget huset. Han får lov til at snuse alt det han vil, og hvis han vil ligge med os i sofaen, så han kan se baby, så skal han have lov til det.
    Jeg tror helt sikkert nok at hunden (både din og min) skal vænne sig til lydene og duftene, de kommer jo til at være der hver dag og ikke kun en sjælden gang.

• #10   12. jan 2014 Malene: Tæller det at Bertha allerede er tager babysokkerne af tørrestativet og render med dem ? Det gør hun nemlig allerede smiley Spøg til side. Detmed babygråd har hun godt nok hørt, men kan godt se det smarte i at lade hende høre noget mere fra en cd smiley

Takker for alle rådene og alle lykønskningerne.

• #12   12. jan 2014 Stort tillykke til jer! Hvor bliver det spændene !! smiley

Kommentér på:
Forberedelse til baby

Annonce