{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Bianca er på banen igen {{forumTopicSubject}}

Som opfølgning på denne tråd:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=56233

så er Bianca's tandoperation vel overstået. Dyrlægen fjernede foruden den mælkehjørnetand der ikke ville ud, selvom den anden blivende var der, også et par stumper/rødder fra mælketænder. De har bl.a. været skyld i en "overcrowded" (overfyldt) mund, og nu får tænderne plads til at være der alle sammen. Men selvfølgelig kan han ingen garantier givet, men han synes det var et godt valg min dyrlæge traf ved at sende mig derned. Han viile i øvrig faxe journalen til min dyrlæge, så den kan komme ind i hendes journal ved ham - det kalder jeg service. Og så kommer vi til regningen - havde regnet med ca. 1700 - 1800 kr. men nej, det lød den ikke på. 1156 kr - hvor er det godt at blive positivt overrasket.

Kan overhovedet ikke mærke hun har været i narkose, og hun har spist da hun kom hjem, og skal hverken have medicin eller specialkost - rigtig godt. Og som han sagde - hun er klar til træning i aften. Så vi tager afsted for at møde søster Berthe og "kusine" Crumme, som er Baloo's datter på 3 mdr. Vi skal gå til ringtræning sammen og stille op i samme klasse i Ballerup - spændende.

Men alt i alt en rigtig god dag og hun ser ud til allerede at have glemt hendes formiddag.

Hilsen Gitte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bianca er på banen igen
Kommentér på:
Bianca er på banen igen

Annonce