2.082 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

prutter med lyd på prutter med lyd på

Har her til aften og i går blevet gasset af Buller smiley
Og der er både lyde på og det hele... De lugter VIRKELIGT grimt,skal jeg hilse og sige.

Egentligt underligt,for han har kun fået sit eget tørfoder,plus en anelse rester fra aftensamden i går som var ris.

Havde elleres aftalt med kæresten han skulle henvises til at sove udendørs :).... meeeeeeen,kunne vi alligevel ikke nænne...
Han er nu smidt i sin kurv. Så kan ligge og gasse sig selv smiley
Sjovt nok,er det først når man nævner hans navn,han så går og ser en smule flov ud... Som om han er "bedøvet" af sin egen dunst he he

Har I andre HG ejere hunde der prutter?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prutter med lyd på
  • #1   9. jan 2014 Jep. Manse har også gasudslip ret ofte.
    Lugten kommer pludselig snigende op i næsen... Hundeprutter er generelt bare slemme! smiley

• #2   9. jan 2014 Alfa prutter engang imellem med lyd på, det er ikke fordi det stinker helt vildt, men hendes egen reaktion er sjov. Hun vender sig altid og kigger forundret mod bagdelen, hvor lyden kommer fra smiley

• #3   9. jan 2014 Bullers prutter trækker virkelig næsehårene med ud!!!
    Kan han huske for et par år siden hvor jeg spille wii med en nabo hvor Buller lå i samme rum som os,hvor han slog den ene fis efter den anden,dog uden lyd på,men føj for den lede rødbede,hvor de stank!
    Måtte ruske ham "i live" før han vågnede op og så blev han sendt i sin kurv smiley

Han er lige kommet ned igen efter vi sendte ham i kurven for en halv time siden og han fortsætter med at prutte ca hvert 5 min ... hmm...

• #4   9. jan 2014 Det eneste, der virkelig kan udløse stinkende prutter hos alle hundene her er tørrede griseører/tørret grisehud, så det undlader vi bare at give smiley

• #5   9. jan 2014 Luna laver virkelig også nogle klamme prutter. Som hun er blevet ældre, er der kommet mere lyd på prutterne, så nu bliver vi i det mindste advaret - indimellem. :o)

Her den anden dag pruttede Chessie min kæreste i hovedet - med lyd på! Heldigvis lugtede den ikke rigtig, men det har vi godt nok grinet meget over siden! smiley

• #6   9. jan 2014 Silas prutter ofte med lyd på og hver eneste gang flygter han. Han er super bange for sine egne prutter. Dem med lyd lugter næsten aldrig, det er snigerne uden lyd, der er de grove smiley

• #7   9. jan 2014 Nala og Janco prutter tit med lyd. Janco bliver ofte forskrækket over det selv smiley
    De gasser os også tit uden lyd, det er meget værre smiley

• #8   9. jan 2014 Haha!
    Her er det Lobo der er stinkdyret!
    Han fiser både med og uden lyd og når det er med lyd kigger han sådan helt: "Var det mig?"
    Lige for tiden syntes jeg det er ret slemt med de der snigere... smiley

Den ene gang han slog en sniger var det så slemt så jeg sad med halsterklæde om næse og mund og manden dækkede sig med trøjekanten...
    Og gerningsmanden flygtede selv.. Slemme hund smiley

• #9   9. jan 2014 Min dalmatiner prutterede også med lyd på - meget lyd på!
    Han blev ofte så bange for dem, så han sprang op og løb sin vej smiley
    Tilgengæld lugtede de meget sjældent smiley

Pepsi laver snigere, som stinker helt forfærdeligt smiley

• #10   9. jan 2014 Martha prutter også nogen gange med lyd på, nogen gange kigger hun bare ned i rumpetten for at se hvad det var, men mens at nogle gange skriger hun op (hun er i det hele taget en skriger) og ja sådan er hun også når vi mennesker prutter smiley

Og Maggi vil jeg vove og påstå ikke prutter smiley

• #11   9. jan 2014 Aksel er helt klart et hørme dyr smiley
    En god blanding af lyd og snigere smiley

Han har INGEN problemer med nogen af delene, og sover lystigt videre mens vi andre bliver gasset ihjel smiley

Hunden laver KUN snigere, og det er meget tydeligt når de stinker.. For så går damen smiley
    Med mindre vi er gået i seng smiley for så bliver hun liggende og lader som ingen ting smiley

Kommentér på:
prutter med lyd på

Annonce