prutter med lyd på prutter med lyd på
Har her til aften og i går blevet gasset af Buller
Og der er både lyde på og det hele... De lugter VIRKELIGT grimt,skal jeg hilse og sige.
Egentligt underligt,for han har kun fået sit eget tørfoder,plus en anelse rester fra aftensamden i går som var ris.
Havde elleres aftalt med kæresten han skulle henvises til at sove udendørs :).... meeeeeeen,kunne vi alligevel ikke nænne...
Han er nu smidt i sin kurv. Så kan ligge og gasse sig selv
Sjovt nok,er det først når man nævner hans navn,han så går og ser en smule flov ud... Som om han er "bedøvet" af sin egen dunst he he
Har I andre HG ejere hunde der prutter?
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
Lugten kommer pludselig snigende op i næsen... Hundeprutter er generelt bare slemme!
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.978
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Kan han huske for et par år siden hvor jeg spille wii med en nabo hvor Buller lå i samme rum som os,hvor han slog den ene fis efter den anden,dog uden lyd på,men føj for den lede rødbede,hvor de stank!
Måtte ruske ham "i live" før han vågnede op og så blev han sendt i sin kurv
Han er lige kommet ned igen efter vi sendte ham i kurven for en halv time siden og han fortsætter med at prutte ca hvert 5 min ... hmm...
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.978
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.556
Her den anden dag pruttede Chessie min kæreste i hovedet - med lyd på! Heldigvis lugtede den ikke rigtig, men det har vi godt nok grinet meget over siden!
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
De gasser os også tit uden lyd, det er meget værre
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.155
Her er det Lobo der er stinkdyret!
Han fiser både med og uden lyd og når det er med lyd kigger han sådan helt: "Var det mig?"
Lige for tiden syntes jeg det er ret slemt med de der snigere...
Den ene gang han slog en sniger var det så slemt så jeg sad med halsterklæde om næse og mund og manden dækkede sig med trøjekanten...
Og gerningsmanden flygtede selv.. Slemme hund
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.323
Han blev ofte så bange for dem, så han sprang op og løb sin vej
Tilgengæld lugtede de meget sjældent
Pepsi laver snigere, som stinker helt forfærdeligt
mar 2013
Følger: 14 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 309
Og Maggi vil jeg vove og påstå ikke prutter
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 500
En god blanding af lyd og snigere
Han har INGEN problemer med nogen af delene, og sover lystigt videre mens vi andre bliver gasset ihjel
Hunden laver KUN snigere, og det er meget tydeligt når de stinker.. For så går damen
Med mindre vi er gået i seng
prutter med lyd på