1.189 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

hvad havde i gjort? pasning af hund hvad havde i gjort? pasning af hund

Ja jeg passer en hund som skal være her de næste 14 dage.

Han lagde ud med at strikte i hele huset. Han har nu fået tisse bælte på.
Igår da vi skulle på arbejde gik han helt amok, og jeg var nød til at melde mig syg fordi han ikke kunne være alene.
Jeg har været nød til at tage på arbejde i dag i to timer, og der var ødelagt flere ting da jeg kom hjem. Min kæreste holder fri i morgen.

Han har så nu set sig varm på nova og følger hende alle steder. Hænger hende i tæven konstant. Hun siger desværre ikke selv fra. Han parre og snuser og slikker på hende og hun virker meget deprimeret.
Jeg holder ham fra hende men han hyler op.

Min kæreste må sove på sofaen med ham for han kan ikke være alene , og hvis han er i soveværelset passer han og kan ikke lade nova være..

Jeg er på bar bund. Aner ikke hvad jegskal stille op! Vi kan jo ikke holde fri fra arbejde de næste 14 dage, og alene hjemme træning kan ikke gøres på 2 dage.

Alle gode råd modtages med kyshånd.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad havde i gjort? pasning af hund
  • #1   7. jan 2014 Hvorfor skal han passes? Er der mulighed for at finde et andet sted at få ham passet i stedet?

• #3   7. jan 2014 Bur smiley

• #4   7. jan 2014 Sig mig har familien slet ikke nævnt noget om den slags problemer? Tænker at nok kan en flytning betyde at nogen af de ting der normalt fungerer fint, ikke er helt optimale, men det skulle da være noget usædvanligt hvis forandringen er SÅ voldsom.

Jeg er ikke sikker på hvad jeg havde gjort, for nej, det er ikke realistisk lige at tage fri 14 dage, men det er jo osse synd for hunden hvis den har det så skidt med at være alene smiley

Tror i første omgang jeg havde ringet til familien og hørt hvordan hunden plejer at opføre sig, om de evt gør noget særligt når den er alene (måske den kun er vandt til at være gangen, have en bestemt bamse eller hvad ved jeg) osv.

Det havde jo været fantastisk hvis man lige havd enogen i nærheden der kunne have vovsen mens i er på arbejde, men den slags hænger jo deværre ikke på træerne

• #5   7. jan 2014 Jeg havde smit den i bur og spurt ejer hvordan dælen der kan være de ikke lige har nævnt at kræet ikke kan være alene hjemme!

• #6   7. jan 2014 Jeg kan desværre ikke kontakte dem andet end på mail da de er langt væk.
    Jeg har fået nr til deres datter. Men hun bor ret langt væk.
    Har ikke fået noget af vide om dette. Han skulle være en meget nem hund der hjemme uden problemer.

Bur har jeg forsøgt, men han kan ikke lide at være der og vil ikke byde ham at være bange og ked af det en hel dag, og desuden heller ikke byde mine egne at hører på ham hyle og være ked.

Det er sidste gang jeg passer hund så lang tid.!

• #7   7. jan 2014 Det er godt nok en træls sitration, men håber datteren kan tage over! Det kan heller ikke være mening det går ud over det job eller hjem

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 6 Emner: 8 Svar: 110
    #8   7. jan 2014 Den lille kendis-hund er nok ikke vant til at være alene hjemme smiley

• #9   7. jan 2014 Jeg prøver datteren i morgen. Desværre tvivler jeg på hun kan tage over, da det er grunden til vi skulle passe og ikke hende.

Det er en af mine tidligere hvalpe jeg ikke har set siden han flyttede.Han er nu 9 måneder. Så han kender ikke os og vi kender ikke ham længere.

• #10   7. jan 2014 Nå. Jeg må få noget søvn så jeg er klar på en dag mere i morgen smiley

• #11   7. jan 2014 Zibbe. Det var et forkert billede jeg satte ind. Sorry smiley

• #12   7. jan 2014 Æv
    Èn af grundene til at det godt kan være en god idé af have kort prøvepasning inden en lang..

Har desværre ingen bud der er gode smiley

• #13   7. jan 2014 Kan du evt. afgrænse et rum, f.eks. gang, køkken, bryggers, han kan være i, med et børnegitter el.lign.? På den måde er han ikke helt alene, men begrænset i adgang til at genere dine andre hunde, tisse over det hele eller ødelægge.

• #14   7. jan 2014 Han var i køkkenet sammen med Milo. Og har ikke rigtig andre steder end værksted der kan lukkes af. Og der er intet varme:-(

• #15   8. jan 2014 Meget uheldig situation de ejere har sat Jer i. Jeg håber I finder en løsning, for dette er hverken holdbart for Jer, hunden og dine hunde. Jeg ville nok sætte gitter for, så dine hunde kan få fred, og de så kun går sammen nogle timer om dagen. Gør det rum hunden skal være i hyggelig. Hyler den op, ville jeg ignorere den og først give den hengivenhed/opmærksomhed når den er rolig. Har selv en hvalp på 3
    måneder, hvor vi er igang med alene hjemme træning og jeg gør det at jeg øver den i at vi kommer og går, vi har store problemer med at han hyler og piver når vi går, så er begyndt når han er afslappet at gå udenfor døren, også først komme ind når han er rolig. Jeg giver ham først opmærksomhed når han er stille og sidder pænt. Det begynder så småt at hjælpe på det. Gentag et par gange om dagen. Tror det handler om at den ikke er van til Jer og det sted den er kommer hen og så er den
    Vel forvirret over hvor dens ejere er. Men efter min mening er det også længe at lade sin hund blive passet, især fordi det ikke er et sted den kender og ikke er tryg ved Jer. Undskyld mig, men synes faktisk ikke det er i orden. Men respekt for at I har så stort et hundehjerte at I vil hjælpe, når nu det ikke kan være anderledes

• #16   8. jan 2014 Tal med datteren og find så i samarbejde med hende en god pension;)

• #18   8. jan 2014 Jeg ville informere ejerne om problemet og evt. forberede dem på en udgift til pasning i en pension, hvis de ikke kan henvise til anden pasningsmulighed, hvor han kender familien og omvendt.

Ellers undrer det mig, at han ikke genkender hverken stedet eller jer.

Da en af mine gamle hvalpe (var hos min søster) kom på besøg her mere end et år gammel, genkendte hun det hele og var bare glad.

• #19   8. jan 2014 Huhej hvor det går. Hans mor er lige gået i løb i dag.

Jeg prøver datteren senere.

Jeg tror han genkendte mig da han kom men jeg kender ikke ham og hvordan han er

• #22   8. jan 2014 Jeg tog for kort tid siden en af mine andre hvalpe hjem til omplacering som var ældre end ham her. Og han faldt også til med det samme.

Men hans mor er lige startet med at bløde her til morgen, så det er nok det der har påvirket det hele.

• #23   8. jan 2014 Løbetiden forklarer jo hundens reaktion. En unghund reagerer ofte så stærkt på en lugtende tæve.
    Der er ikke andet for end at opdele hundene og så træne alenehjemme så godt I kan.

• #24   8. jan 2014 Ja det hele stod lidt mere klart i morges da jeg så hun blødte. Så gav det hele mere mening.
    Jeg prøver at finde pasning til hende, jeg er ikke vant til at holde hunde adskilt pga løbetid, og da det er mor og søn vil jeg ikke tage nogen som helst chance, det tør jeg ikke.

• #25   8. jan 2014 Hej Michelle.... måske skal du prøve klorfyl til din tæve, og sørge for at han ikke lige får næsen for tæt på den af din. Jeg tror det vil skade den hvalp, hvis den kommer i bur, jeg ville blive meget kedaf det, hvis det var det min hund blev tvunget til, under sit ferieophold. Derfor når jeg siger ja til at passe andres hunde, bliver alt aflyst, så jeg ikke forlader dem (går også hjemme) Kan du overhovedet ikke finde en løsning, vil jeg gerne give Jysk kaffe, så kan du tage bettemand med, så kan han hygge sig her med mine tøser smiley

• #26   8. jan 2014 Mange tak for tilbuddet Marianne smiley
    Det er sjovt nok ikke hende i løb han hænger på.

Men jeg er lige ved at finde ud af om han kan komme til ejeres datter, eller finder jeg pasning til mine piger i stedet smiley

Kommentér på:
hvad havde i gjort? pasning af hund

Annonce