Yay, se hvem der er kommet hjem idag! :D {{forumTopicSubject}}
Så er Movember (Moe) hentet hjem, og jeg er noget så lykkelig!
Han er bare rigtig ked af det, hyler og piver efter sin moar og søskende, men håber han hurtigt kommer over det
Så det er 10000 gange op og ned fra 1 sal og ud i rigtig surt vejr med en lille rystemus, men han har været dygtig og lavet prut og tis udenfor i den store farlige verden
Og tror i ikk at han er for stor til det fiiine dækken jeg har købt til ham, tyyyypiiiiisk hihi
Og ej! Var nød til at købe et stort hundetegn til ham da min adresse ikk kan stå på et lille, og det ser SÅ forkert ud på en lille 8 ugers fnis
Og han HADER! sit halsbånd, puuuuuhhh mor er OND når hun giver ham det på! >.<
Og han kan ikk gå 2 skridt uden han sætte sig og skal klø på det *GG*
Nå, men et billede af ham i sit nye hjem skal i have, og ja, han sover på det hihi
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 19
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
feb 2011
Nej har ikk fået tæppe med fra hans hjem, men har besøgt ham hver uge fra da de fik øjne, så han kender mig 100%, plus at det jo var ham der valgte mig som ejer hihi
Julie: vi glæder os, os til at møde dig og Alma, og selvfølgelig Camilla og Mali, kun Simba har mødt dem nemlig ^_^
Han har fået lavet en lille tår på tæppet, men han har både tisset og pøllet udenfor i det kolde, blæsende våde vejr, men det er ski ikk nemt når man pludselig blir holdt i og har et menneske rendene efter sig når man er vant til at rende løs i en have hihi
Han er min lille prins, han skal nok blive glad igen, helt uden hunde er han jo ikke med to storebrødre samt aaaalle de smukke piger han skal lege med
feb 2011
Lidt i to vågnede jeg ved at han kravlede rundt på mig og små peb, så vi gik ned og tissede, og så op i seng igen, og så har han bare sovet, kun vågnet kort når jeg har været vågnet
Han er mere vågen idag, og har leget, men græder lidt hvis han ikk blir taget op, men kan jo ikk rende med ham på armen når jeg skal give marsvin mad, vand og hø, og så har han jo altså selv 4 ben hihi
Men han har været både hos mine forældre og i Maxi Zoo idag os, og har selvfølgelig været utryg, men har taget det super flot, men han haaaaaaaaaader det halsbånd, og han haaaaaaaader at få dækken på, og han haaaaaaaader at skulle gå med halsbånd og snor når han er nede på potten, han er jo vant til at blive lukket i have hvor man gik frit hihi
Han er bare en rigtig puttegris
Billedet er taget ved 4 tiden i nat hihi
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
feb 2011
Jaaaah man er ikk så stor, 1.8kg sagde dyrlægens vægt da han og hans søskende blev vaccineret, chippet osv hihi
Og jaaaah, har MANGE der godt liiiigeeee kunne komme til at hapse ham med hjem fniiiissss
Yay, se hvem der er kommet hjem idag! :D