{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tag godt imod :)
  • #2   4. jan 2014 jeg kan ikke finde ham, er han blevet afvist?

• #3   4. jan 2014 Hans mor er samojede og hans far er japansk spids, han er en rigtig lækker lille dreng smiley

Connie, nej ikke så vidt jeg ved, han har 29 velkomstpoint smiley

• #4   4. jan 2014 Har budt velkommen. han ser sød ud!

• #5   4. jan 2014 Tak Ginne smiley

• #6   4. jan 2014 Ej en lille nuller, og stort velkommen, glæder mig til at se billeder af han vokser smiley

• #7   4. jan 2014 jeg kan kun se 3 hunde, der venter på optagelse og der er din ikke imellem

hmm men mon ikke du kommer ind uanset

• #8   4. jan 2014 Ja, han er en dejlig lille dreng, smiley skal nok ligge billeder ind løbende smiley

Connie, o
    Nå okay, det er der ikke noget at gøre ved, men tak for at du prøvede smiley

• #9   4. jan 2014 Samojede og japansk spids??
    Undskyld mig men er der ikke voldsomt stor størrelsesforskel på de to? Min mor har da en japansk spids på måske 12 kg. og omkring en 35 cm høj, en jeg kender har jo KÆMPE samojede bamser som nok vejer omkring de 30 og er ca. 1 meter høje smiley

Tillykke med den lille, jeg synes bare det lyder som en ret voldsom forskel på de to racer...

• #10   4. jan 2014 man må jo håbe samojeden er moderen, men jo forskellen er stor og din mors vejer endda godt Maria, normalvægten vil jeg sige er 6-9 kg

det kan jo så godt være en dansk spids, som førhen blev kaldt samojedespids, den er noget mindre og de mindste er på størrelse med de største japanske

• #11   4. jan 2014 connie
    Må ærligt indrømme jeg ikke har den korrekte vægt på ham, min mor har lige sagt han vejer 9-10 kg, han er med DKK.

Jeg synes bare det lød som en voldsom forskel på de to racer, for de samojeder jeg har set er VIRKELIG store bamser synes jeg.

Ud fra denne tråd siger TS mor er samojede og far japansk spids, men hvordan har han kunne nå???

• #12   4. jan 2014 Altså at nå er ikke noget problem.

En løbsk tæve lægger sig gerne ned hvis der er udsigt til at få noget "biip".
    Og ellers er der mange muligheder.

Min ene hund er et Ups af rang. Mor Stabijhond på 49 cm. Og far en 4½ mdr. gammel Malteserhan. Både mor og far er hunde der skulle indgå i avlen med meget fine tavler (og resultater for mors vedkommende), men bare ikke med hinanden...

• #13   5. jan 2014 Maria.

Hans mor er Samojede spids eller Dans spids om man vil, hans far vejer godt 10 kg og hans mor omkring de 20-22 synes jeg de sagde, så ja, noget forskel er der jo smiley hun er ca 45 cm og han er ca 35 smiley

det med at nå er slet intet problem, som Dorte H også siger smiley

• #14   5. jan 2014 nej der skal man ikke tro, størrelsen gør noget.
    hunde bliver meget opfindsomme i sådanne situationer

• #15   5. jan 2014 Lidt OT, men hvordan er det jeg skriver en tekst til billederne jeg ligger ind?

• #16   5. jan 2014 Nej det er selvfølgelig rigtig nok, heldigvis var det ikke omvendt!
    Jeg har kun små hunde og haft et hvalpekuld med en lidt mindre far end mor og der så han endda lidt besværet ud smiley

• #17   6. jan 2014 Maria D- ja det har jeg også prøvet.
    i starten tænkte jeg det aldrig gik, men da han så først havde fundet teknikken, så kunne han sagten nå

hmm Maria N - jeg prøver lige

ind i din profil - ude til højre ved hundens profil, står der "Ret galleri"
    så kommer du til hundens profil og billeder.
    under hver billede står der så "se billede". "skriv tekst" og "slet" - der vælger du selvfølgelig "skriv tekst"

• #18   6. jan 2014 Connie.

Tak for hjælpen, men det der kommer slet ikke frem ved mig, men det kan måske være fordi jeg er på fra min iPad. jeg kan kun indsætte billeder.
    Hm, jeg må lige prøve fra min computer senere, tak for hjælpen (:

Kommentér på:
Tag godt imod :)

Annonce