{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

tror sørme nytårstræningen har hjulpet {{forumTopicSubject}}

Da nytårslydene startede i området i december gøede Ipsen vildt og hysterisk hver gang der lød et brag ...

har helt konsekvent trænet med hende, gået hen til hende og med et Nej signaleret hun skulle stoppe, når hun stoppede fik hun ros, ros og atter ros og en godbid .....

nu fyres der en del af omkring os og hun siger ikke en lyd, af og til rejser hun hovedet, men ellers ligger hun bare roligt og sover ... juhuu , nu er jeg spændt på kl 24 om succesen også holder til det store bombardement ....

Godt Nytår til jer og jeres hunde, håber alt forløber godt ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tror sørme nytårstræningen har hjulpet
  • #1   31. dec 2013 Ellers kan du give hunden noget rigtigt rigtigt lækkert lige før 12, som holder en times tid til at distrahere med. smiley

• #2   31. dec 2013 har marvben klar smiley

• #3   31. dec 2013 Dejligt hvis det har båret frugt smiley mine hunde har altid været fløjtede ligeglad med alt det knald, de kan gå i haven som normalt og ligger inde som en normal aften - vi holder os dog fra turene da jeg til gengæld er ved at skide grønne grise over fyrværkeri hehe

• #4   31. dec 2013 Lyder godt, håber for dig at det holder, det er skrækkeligt når hundende tager på vej..
    her er ind til videre også ro, trods en del skyderi i området.
    er sikker på, at det er fordi den gamle cairn er blevet halvdøv på sine gamle dage smiley
    de har alle fået Marzine i lav dosis sidst på efter middagen, og en lang tur langs kysten i fri dressur i formiddags, så de er meget afslappede.
    har 3 kong liggende i fryseren til senere, hvis behovet opstår.

• #5   31. dec 2013 Min lille DP på 8 måneder er helt vild med det, selv om vi ikke har trænet.
    Hun vil helst være ude i haven for rende efter lysglimtene.
    Af sikkerhedsmæsige årsager kan det jo ikke lade sig gøre, tænk hvis der falder et eller andet ned i haven.
    Jeg har så ryddet et stuevindue, så kan hun sidde der og se ud på vejen når de fyrer af.
    Her fyres der meget af, genboen er skydegal og det er min nye nabo to huse længere hen af vejen også.

Men et godt og lykkebringende nytår til jer alle ammen

• #6   31. dec 2013 vores er heldigvis også ret rolige smiley de er helt ligeglade med, at der skydes af... heldigvis smiley
    Det eneste tidpunkt Nala reagerer, er når knægten er ude og fyre af.... smiley

• #8   31. dec 2013 Min 9årige Golden er ikke så glad for det når de skyder af så hun gemmer sig helst under bordet.. Min 12 ugers hvalp hat pt bare sovet, men vil dog gerne være hvor jeg er smiley håber det fortsætter med at han er ligeglad smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.048
    #9   31. dec 2013 Her er hundene nogenlunde rolige, selvom det brager løs udenfor. Gustav tager det hele i stiv pote, men Ingle gør lidt af de store brag og lysglimt. Han er dog heldigvis ikke panisk som for bare et par dage siden, så han kan afledes med en tyggepind eller et par godbidder smiley

Det er simpelthen utroligt, hvad man kan få ud af en thundershirt og et par afteners intensiv træning smiley

• #10   1. jan 2014 Havde mine med ude klokken 12 som jeg plejer. I forsvarlig afstand til krudt og kugler.
    Hundene vil helst være med ude. Så lommen proppes med guffer og så ser vi på fyrværkeri. Det fungerer rigtigt godt.

• #11   1. jan 2014 Hun blev lidt gøende da det tog til, så søgte hun også tryghed , men faldt hurtigt til ro . . så det er gået fint ....

Kommentér på:
tror sørme nytårstræningen har hjulpet

Annonce