{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Hvad lavet i? Sidste mandag i år :) {{forumTopicSubject}}

Hvad laver i den sidste mandag i år 2013? smiley
Ja planen var egentlig at jeg skulle gøre hele hytten rent. Men efter en lang tur i hundeskoven er Cody faldet i søvn ved med vel og mærket. Og hvem kan nænne at vække sådan en lille træt fyr? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad lavet i? Sidste mandag i år :)
  • #1   30. dec 2013 Vi har lige fået en rigtig trist besked fra opdrætter, så lige nu laver vi ikke rigtig noget.
    Senere i dag skal jeg ud til min hest, gå en tur med hundene, rydde op og gøre rent. Ellers ingen planer, tror jeg. :o)

• #4   30. dec 2013 Har nydt det dejlige vejr og har været på marken med pensionshundene og mine egne;) Hans Jørgen er i gang med at pløje så hundene har gravet som tossede, der kommer mega mange gode dufte efter en pløjning;)

• #5   30. dec 2013 Har ligget syg siden fredag med Roskildesyge smiley er så ødelagt, så min dag er gået på at prøve bare at holde lidt vand i mig og så ligge på sofaen og ha ondt af mig selv. Hundene har ligget ved min side uden at rokke sig, om så jeg lå på toilettet, seng eller sofa - mine ønske drenge smiley

• #6   30. dec 2013 Jeg er så træt, så sidder bare og sumper, drikker te og prøver at komme i omdrejninger. Har ryddet lidt op i køkkenet og været ude med Lia, men det er så også det.

• #7   30. dec 2013 Vi har været på en god lang gåtur i hedeland, med en veninde og og hendes hund og 2 drenge, med efterfølgende frokost derude. Så nu står den på sofahygge smiley

• #8   30. dec 2013 I lørdags fandt vi ud af at vores pander ikke virker til vores nye induktionskogeplader, så vi har været ude at købe to nye pander i dag. Og hvem havde troet det skulle være så svært at finde frem til de rigtige pander ?! smiley

Min kæreste er nu i gang med at male loftet i køkkenet mens jeg tager en slapper i sofaen, graviditeten er hård ved mig i dag smiley

• #9   30. dec 2013 A&D: Tag en magnet og se om det sidder fast på bunden af pander og gryder. Gør den det, så virker det til induktion smiley

• #10   30. dec 2013 Jeg er på arbejde

• #13   30. dec 2013 har hygget med min datter, mine fede katte, skal ud og klappe krikken og skal til bestyrrelsesmøde på rideklubben om en times tid.... dog glæder jeg mig vildt til i morgen hvor jeg skal møde min måske nye hund smiley hvis racen ellers er noget for os smiley

• #15   30. dec 2013 Stella: Jeg kender godt det trick, men min kæreste var sikker på at de godt kunne bruges der på, men det fandt vi så ud af at de ikke kunne da jeg gik i gang med at lave mad.
    Jeg havde ikke overvejet at sætte en magnet på når han nu var så sikker.

Jeanet: Tillykke med fødselsdagen smiley

• #18   30. dec 2013 Vi har også handlet det sidste og været ude med vovsen.. smiley Nu skal vi have bestilt mad, da jeg simpelthen ikke gider at stå i køkkenet idag smiley

• #19   30. dec 2013 Jeg har hygget sammen med Maggie min svigerinde,min mindste nervø og så min mor smiley

• #20   30. dec 2013 Min kæreste far har været inde og sætte hylder og billeder op i formiddags (jubiiii efter et halvt år er de endelig kommet op!) og ellers har det stået på indkøb til nytårsaften - det tog kun 3(!) timer, da vi lige skulle lidt rundt omkring smiley Og i aften står den på hygge med te, kanelsnegle og Love Actually.
    I dag har den ikke stået på meget hunderelateret - Berta gider ikke noget som helst for tiden- hun vil bare sove og putte.(det er ikke nemt at være i løbetid)

• #21   30. dec 2013 Holde da op sikke mange ting i har lavet og ikke mindst spændende ting. Til jer der er syge, øv hvor træls og rigtig god bedring håber det bliver bedre til imorgen.
    Her fik vi endelig gjort rent og det blev da også til er besøg hos mine forældre, ni venter vi bare på ar aftensmaden i ovnen bliver færdige smiley

• #22   31. dec 2013 Har fejret min 41 års fødselsdag, kigget på landejendom til salg, denne gang med håndværkere og har skrevet til tilbud til sælger.

Kommentér på:
Hvad lavet i? Sidste mandag i år :)

Annonce