{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Wolfsblut bland varianter?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

Det kan godt være at dette er et dumt spørgsmål.. smiley
Men skal hører jer om man ikke godt kan blande varianterne i Wolfsblut? Har en lille basse som er meget sart med hans mad.. Så spiser han det med glæde i starten og pludselig så er det bare ikke sagen mere smiley
Så tænker at hvis jeg køber det samme foder men med en anden smag om jeg kan blande det sammen med det jeg har nu?
Har nemlig lige købt en sæk på 15 kg og det skal jo spises færdigt men han er bare ikke rigtig fan af det mere… smiley

På forhånd tak for hjælpen.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wolfsblut bland varianter??
  • #1   27. dec 2013 Det kan du sagtens smiley Vi kører på 2 varianter på en gang af samme grund. Den ene dag får hun den ene variant og den anden dag den anden variant.

Næste gang vi køber foder, køber vi så 2 helt nye varianter smiley

• #2   27. dec 2013 Okay super.. smiley
    Men kan jeg godt blande dem sammen også? Sådan så det ikke kun er den ene eller den anden men begge på samme tid? Eller er det bedst de deles op? smiley

• #3   27. dec 2013 Det vil jeg tro er hip som hap.. Kan ikke se hvorfor det skulle gøre en forskel.

Det eneste er at vi sørger for at være lidt obs på den mængde protein og fedt der er i. Nogle af varianterne er meget høje på protein og så kombinerer vi det med en variant som er lav på protein smiley

• #4   27. dec 2013 Jeg blander alt tørfoder smiley Nu er min hund heller ikke sart, men jeg skal dælme heller ikke risikere at gøre hende sart ved at fodre ensidigt. Jeg fodrer minimum med to forskellige varianter, men har de seneste 3 måneder fodret med 8 forskellige varianter og to forskellige mærker.

Det skal så måske lige nævnes, at det er kvalitetsfoder (wolfsblut, essentials, taste oft the wild, orijen), så hunden skal jo ikke omstille sin mave til nogle dage at få tørret skrald, det har nok også noget at sige smiley

• #5   29. dec 2013 Okay super.. tusind tak for svar… smiley

Kommentér på:
Wolfsblut bland varianter??

Annonce